Jakovčić predstavio Ginetu

Autor: Nikolina Buljan,VLM , 17. svibanj 2012. u 22:00

Nakon razrade ideje kako autohtono piće treba staviti na police marketa, Jakovčić je projekt ponudio Jamnici

Istarski župan Ivan Jakovčić u četvrtak je u porečkoj Palači Polesini predstavio svoj novi poslovni pothvat – bezalkoholno piće bazirano na bobicama smreke pod nazivom Gineta. Punjenje boca tog pića, koje se u Istri do sada moglo naći samo u kućnoj radinosti, produkt je suradnje Jakovčićeve tvrtke Juniperus i Todorićeve Jamnice. Jakovčić planira već ove godine proizvesti 1,5 milijuna boca Ginete, koja će se prodavati za 4,99 kuna. Prema najavama, na policama trgovina trebala bi se uskoro naći.

“Gineta se uklopila u naš proizvodni program namijenjen HoReCa segmentu kao specifičan izvorni hrvatski proizvod iz Istre i činit će dio ponude koju će Jamnica predstaviti tijekom godine”, komentar je Todorićeve Jamnice. Na pitanje nalazi li se u sukobu interesa s obzirom na to da je još župan, Jakovčić je Glasu Istre izjavio kako je prošle godine otvorio tvrtku Juniperus, koja je osnovana radi obnove sela Sveti Juraj, ali kako je najavio odlazak iz politike i povratak u poslovni svijet, tvrtku će koristiti i za druge poslovne projekte. Za sada tvrtku vodi porečki odvjetnik Alen Kalčić, a direktor je Neven Švić. Sjedište tvrtke je u selu Sveti Juraj koje je Jakovčić kupio i godinama tim pothvatom punio medijske stupce. Jakovčić kaže da je svjestan da treba poštivati Zakon o sukobu interesa, ali ne može nikoga natjerati da popije piće koje je kreirao ako to neće. “Jamnici smo ponudili kompletan projekt jer smo htjeli provjeriti kod renomiranog proizvođača jesmo li napravili dobar koncept proizvoda. Prošlo je nešto manje od godine dana od prve prezentacije do danas kad ponosno možemo predstaviti Ginetu”, stoji u priopćenju Jakovčićeve tvrtke. Iako tvrde da imaju dobar koncept, brojke na tržištu ne govore u prilog Jakovčićevu novom poslovnom podvigu. Naime, u Hrvatskoj je prodaja bezalkoholnih pića u padu. Prema podacima Gospodarsko interesnog udruženja proizvođača pića (GIUPP), u 2011., uključujući i proizvodnju lokalnih tvrtki i uvozni asortimana, Hrvati su konzumirali 335 milijuna litara svih vrsta bezalkoholnih pića, odnosno čak 11 posto manje nego 2010. godine. Najveći pad kod bezalkoholnih pića vezan je uz voćne sokove te je uvoz voćnih sokova prošle godine bio manji čak 30 posto nego 2010., dok su količine realizirane kroz domaću potrošnju i izvoz ukupno pale za 28 posto. Pokušaj postavljana tog pića u boce i plasiranje na istarsko tržište dogodio se već devedesetih godina, no proizvod nije dugo opstao na tržištu. Jakovčić priznaje kako je ideja preuzeta, no on ju je odlučio razviti i osuvremeniti. Na prezentaciji Gineta objašnjeno je kako će piće ipak krasiti retro štih pa se u skladu s tim na promociju Jakovčić dovezao u Fiatovu oldtajmeru. Inače, plasiranje novoga bezalkoholnog napitka Gineta na police marketa neće biti jedini Jakovčićev projekt nakon najavljenog odlaska iz politike, već će se kao što je i prije spominjao uhvatiti uzgoja ruža te dizajniranju kamene opreme poput klupa i stolica. U planu mu je i križanjem divlje istarske ruže i autohtone bečke stvoriti novu istarsku ružu.

Komentirajte prvi

New Report

Close