Jaka sezona udvostručila dobit Solarisa

Autor: Marija Crnjak , 14. studeni 2011. u 22:00

Investicijska politika bila je usmjerena na uređenje eksterijera i uvođenje sadržaja za djecu, zbog čega je Solaris na glasu kao obiteljsko ljetovalište

Dobra turistička sezona koja je napunila sve kapacitete šibenskog Solarisa skoro do kraja rujna odrazila se i na rezultate poslovanja u prvih devet mjeseci koji su puno bolji od lanjskih. Tvrtka je u ovoj godini povećala i ukupan prihod za gotovo 13 posto, udvostručivši dobit sa 15 u prošloj na 36 milijuna kuna u ovoj godini.

Solaris je u većinskom vlasništvu Ugo grupe, a u sastav resorta ulazi pet hotela s tri i četiri zvjezdice, kamp s vilama te marina. Ukupni prihodi Solarisa u prvih devet mjeseci ove godine veći su za 21,2 milijuna kuna nego u istom razdoblju 2010. ili za 13 posto. Kako pojašnjavaju u upravi tvrtke koju vodi Goran Zrilić, na povećanje prihoda utjecalo je povećenje poslovnih prihoda, odnosno turističkog prometa za 19,3 milijuna kuna ili za 12 posto, povećanje financijskih prihoda kroz kamate i pozitivne tečajne razlike. Kako Solaris ima izrazito sezonski karakter poslovanja, napominju u tvrtki, rezultati ostvareni u prvih devet mjeseci znatno će utjecati i na konačni poslovni rezultat 2011. godine. Naime, resort je svoja vrata turistima zatvorio krajem listopada, a otvara se potkraj proljeća. Za razliku od mnogih turističkih tvrtki u Hrvatskoj koje su najveći dio svojih ulaganja usmjeravale na smještajne kapacitete, dosadašnja investicijska politika šibenske tvrtke bila je usmjerena na uređenje eksterijera te uvođenje dodatnih sadržaja, u prvom redu za djecu, zbog čega je Solaris na glasu kao jedno od najprivlačnijih obiteljskih ljetovališta u Hrvatskoj, i zbog toga je već dobitnik nekoliko nagrada.

Komentirajte prvi

New Report

Close