Jačanje politika tržišnog natjecanja i državnih potpora

Autor: Poslovni.hr , 14. prosinac 2011. u 22:00

Riječ je o IPA projektu 2007. vrijednom 840.000 eura, čiji je glavni cilj bio jačanje kapaciteta za uspješno provođenje politika tržišnog natjecanja i državnih potpora u Hrvatskoj te poboljšanje informiranosti lokalnih vlasti, poslovne zajednice i studentske populacije o politikama zaštite tržišnog natjecanja i nadzora državnih potpora.

Projekt “CroCompete” predstavila je mr. sc. Olgica Spevec, predsjednica Vijeća Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, koja se u svom govoru posebno osvrnula na preventivnu ulogu Agencije te na potrebu jačeg informiranja poduzetnika o pravilima tržišnog natjecanja koje se najčešće krše iz neznanja. Kritički se osvrnula na sustav državnih potpora jer Hrvatska daje 11 milijardi kuna na sektorske državne potpore poduzećima u poteškoćama (brodogradnja, poljoprivreda), dok za horizontalne potpore država izdvaja samo 650 mil. kuna te za regionalne potpore 400 mil. kuna. Unija pak od 90 do 100% potpora daje za horizontalne potpore, istraživanje, razvoj, inovacije, zaštitu okoliša te poticanje malog i srednjeg poduzetništva.

Komentirajte prvi

New Report

Close