Iz Bure gotovo dvostruko više craft piva

Autor: Marta Duić , 11. srpanj 2017. u 14:47
Osnivači pivovare Bura Brew Alessandro Zecchinati, Veronika Beckers i Claudio Rossi nabavili novu bačvu za fermentaciju

Ciljana skupina nisu tzv. ‘beer geekovi’ već pivoljupci i oni koji vole posebno i dobro pivo.

Kad u svoj posao ulažete svu svoju ljubav, strast i stručnost, kao što mi činimo, tada ne može biti zahtjevan. Tijekom vrenja proizvedemo 1000 litara piva, ipak, to postrojenje zahtijeva i fizički rad. Ručno utovarujemo vreće od 25 kilograma u mlin i u bačvu za vrenje. Ručno istovarujemo kominu koju doniramo područnim stočarima za stočnu hranu. Podižemo poklopce s motorom od oko 50 kilograma težine. Ispod uvlačimo uređaje za otvaranje i zatvaranje ventila. Ručno punimo boce i lijepimo etikete na svaku bocu, opisat će svakodnevicu u pogonu Veronika Beckers, voditeljica administracije i financija te, uz Alessandra Zecchinatija, komercijalnog voditelja i Claudija Rossija, majstora pivara, suosnivačica porečke pivovare Bura Brew, koja je nakon prve godine poslovanja okončane u travnju, krenula u širenje.

Dobro i dostupno svima

Nabavljena je nova bačva za fermentiranje od 1200 litara i dodatno povećan proizvodni kapacitet, što Buri omogućava da do kraja travnja 2018. proda oko 50.000 litara piva. Prve godine prodali su ga 30.000 litara – tri vrste njihova piva iznimno su tražena na području Poreča i cijele Istre, gdje se u tridesetak lokala dostavlja izravno, u još 110 lokala diljem Hrvatske preko distributera, a prodaju se i u Italiji i Sloveniji.Kao predstavnik i u nas rastuće craft scene pivarstva, u Buri ističu zašto nisu u velikim trgovačkim lancima.

“Naši proizvodi zbog naše filozofije nisu prisutni u velikoj distribuciji i na policama velikih supermarketa na nekoliko centimetara od boca industrijskog piva, već su na policama malih specijaliziranih gastroshopova. Primali smo ponude velikih lanaca, ali uvijek smo odbijali. Smatramo da velika distribucija još uvijek nije spremna valorizirati i dobro zastupati craft proizvode, a osim toga craft pivo je osjetljivi proizvod, mora se konzumirati dok je svježe i prodavatelj ga mora pažljivo čuvati”, poručuje Beckers.

Napominju i da povremeno mijenjaju i usavršavaju recepte i da samo najkvalitetnijim sirovinama žele postići vrijedan, zdrav i izvorni proizvod.

“Naš je cilj proizvoditi kvalitetno craft pivo dostupno svima. Ciljana skupina nisu tzv. ‘beer geekovi’ već pivoljupci i oni koji vole posebno i dobro pivo. U rujnu u Zagrebu na Beeryard festivalu predstavit ćemo svoje peto pivo, dok ćemo ono četvrto, limitirano izdanje Istrian Belgian Alea, ponovno plasirati u prosincu”, kaže V. Beckers.

Protuteža velikoj industriji

U planu je uskoro pronaći i zaposlenike za ručnu proizvodnju, a 2018. kupiti i još jednu bačvu za fermentaciju od 1200 litara. Ostale craftere ne doživljavaju kao konkurenciju. “Među nama postoji kolegijalnost pa i prijateljstvo, jedinstvo je šansa, mi mali moramo ostati ujedinjeni kao protuteža utjecaju industrijskih piva koje nude proizvode nalik craftu, čime zbunjuju kupce”, upozoravaju porečki pivari.     

Komentirajte prvi

New Report

Close