Investirali 43 milijuna kuna

Autor: Majda Žujo , 24. listopad 2013. u 22:01
U osam novih i preuređenje 10-ak postojećih trgovina uložit će oko 50 mil. kuna

Brojke pokazuju da DM dnevno posjeti preko 80.000 ljudi, što je 25 milijuna posjeta godišnje.

Drogerijski lanac DM u protekloj je fiskalnoj godini ostvario promet od 1,96 milijardi kuna.

U razdoblju koje je zaključeno 30. rujna 2013. tako su ostvarili rast prometa za 1,2 posto u odnosu na lani te potvrdili svoju lidersku poziciju. U istom razdoblju DM je u Hrvatskoj investirao više od 43 milijuna kuna, a velik dio investicija usmjeren je na otvaranje novih i preuređene postojećih prodavaonica. Ukupna vrijednost investicija, otkada je 1996. godine DM otvorio svoju prvu trgovinu u Hrvatskoj narasla je Tako  na stotinjak milijuna eura. Investicije i nova otvorenja planiraju i u narednih godinu dana. A u osam novih i preuređenje desetak postojećih trgovina uložit će oko 50 milijuna kuna. "Kontinuirana ekspanzija te usmjerenost na usavršavanje asortimana koji kupcima omogućuje zdraviji i kvalitetniji život osigurali su DM-u mjesto tržišnog lidera.

Poslovni rezultati DM-a u protekloj poslovnoj godini velikim su dijelom rezultat našeg četrdeset godina dugog naslijeđa. Danas, jednako kao prije četiri desetljeća, svjesni smo da je usklađivanje djelatnosti s povratnim informacijama kupaca ključ uspješnog poslovanja", poručuje Mirko Markužić, direktor DM-a. S udjelom od 25,84 posto DM je tako potvrdio poziciju lidera na tržištu i to ne samo u drogerijama već ukupno gledajući sve lance u Hrvatskoj u kojima se prodaju drogerijski proizvodi. Prema podacima koji su prezentirani, na tom ih tržištu slijede u Konzum, Bio&Bio te Müller, a upravo je potonji nedavno najavio ekspanziju na Hrvatskom tržištu, te očekuje rast prihoda od tridesetak posto.

No, u DM-u se konkurencije ne boje već je ona, kažu, dobrodošla. "Mislimo da na tržištu ima mjesta za sve. Svatko od nas se profilira na drugačiji način, ima drugačiju strategiju širenja, a na kupcima je da odluče kome će pokloniti povjerenje. Mi ćemo se i dalje truditi da ostanemo bliski našim potrošačima", komentirao je Markužić, a brojke pokazuju da povjerenje dnevno pokloni preko 80.000 ljudi, što je 25 milijuna posjeta godišnje.No osim što su se na tržištu profilirali kao najprepoznatljiviji drogerijski lanac, DM već godinama u javnosti slovi kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca. Prosječna neto plaća njihovih radnika u trgovinama iznosi 8.304 kune, što je povećanje za 3,4 posto u odnosu na lani. Stoga ni ne čudi da na njihovu adresu svakoga dana stige 120 molbi za posao, a kažu da su odgovorili na svaku od njih 30.000, koliko ih je stiglo u protekloj godini. Posao je u tom razdoblju dobilo 42 ljudi, a s obzirom na nova otvorenja, nadaju se kako će i u narednom razdoblju zaposliti toliko. 

Vlastite robne marke

Povećanje udjela na 26 posto

Da bi sačuvali kupce i u krizi, DM je proširio i udio vlastitih robnih marki, koji sada iznosi oko 26 posto. Ipak, među proizvođačima tih marki još uvijek nema i hrvatskih proizvođača. "Pregovarali smo s nekim našim proizvođačima o tome, no problem je što oni najčešće ne mogu zadovoljiti standarde i količine. Naime, DM ima vlastitu robnu marku za cijelu grupaciju, dakle i za Njemačku, i za Harvatsku i za Makedoniju, što je ograničavajuće za proizvođače", kazala je Gordana Picek, voditeljica nabave, marketinga i odnosa s javnošću dodavši kako je ulazak u EU šansa da se nešto pokrene. Ipak, neki su se hrvatski proizvođači kroz DM uspjeli plasirati na druga tržišta. Tako se u Mađarskoj i Češkoj mogu kupiti hrvatske vode ili pak morska sol. "Među 13.996 proizvoda koliko ih je u DM-u, desetak posto su hrvatski No, od 234 dobavljača četvrtina su domaći", istaknula je Picek.

Komentirajte prvi

New Report

Close