Ina poslodavac prvog izbora

Autor: Poslovni.hr , 27. listopad 2010. u 22:00

Sajam je okupio 47 izlagača koji su oglašavali preko 140 natječaja za otvorena radna mjesta i više od 70 edukativnih programa

Ina je sudjelovala na prvom regionalnom Virtualnom danu znanja i karijera koji se održavao od 13. do 20. listopada 2010. na internetskoj adresi www.DanKarijera.com, a u organizaciji portala MojPosao te vodećih portala za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini (Posao.ba) i Srbiji (Infostud.com). Čak 70 posto posjetitelja koji su ispunili anketu na Ininom virtualnom štandu ocijenilo je Inu poslodavcem prvog izbora.

Štand je posjetilo gotovo 7000 posjetitelja koji su imali priliku jednostavno i brzo saznati više informacija o Ini, putem chata razgovarati s predstavnicima Ine te pročitati iskustva Ininih zaposlenika. Ovo je treći virtualni sajam koji se organizira u Hrvatskoj, a s uključivanjem izlagača iz susjednih zemalja poprimio je i regionalni značaj. Sajam je okupio 47 izlagača koji su oglašavali preko 140 natječaja za otvorena radna mjesta i više od 70 edukativnih programa. Posjetitelji su u gotovo 70 posto slučajeva ocijenili Inu kao poslodavca prvog izbora što govori da je percepcija Ine na tržištu rada iznimno povoljna te da se potencijalni radnici žele pridružiti Ininom timu. Posjetitelji koji su popunili ponuđenu anketu u 75 posto slučajeva smatraju da je Ina tvrtka koja radnicima omogućava dodatnu edukaciju i napredovanje. Ispitanici su u 63 posto slučajeva mišljenja da Ina na tržištu rada nudi nagrade koje su veće u odnosu na druge tvrtke. Odnos Ine i MOL-a je u anketi također ocijenjen kao dobar za kompaniju te je 56,6 posto ispitanih zaključilo kako je suradnja s MOL-om dobra i pozitivna za razvoj Ine. Ina se u Virtualni dan karijera uključila kao poslodavac koji se želi približiti mladim talentiranim ljudima koji su prepoznali Inu kao dobrog poslodavca koji im pruža mogućnosti u napredovanju, daljnjoj edukaciji i profesionalnom razvoju. S obzirom na to da je Virtualni dan karijera po prvi put imao predznak regionalnog Ina se nije pozicionirala samo kao poželjan poslodavac u hrvatskim okvirima već i u regiji. Uspjeh Ine temelji se na obrazovanom, kreativnom i inovativnom kadru. Kompanija i na drugim područjima uspostavlja suradnju s obrazovnim ustanovama čiji su programi srodni Ininoj osnovnoj djelatnosti. Tako je polovicom listopada pokrenut projekt kojim će se u idućih godinu dana sponzorirati besplatni primjerci Poslovnog dnevnika za studente Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije Sveučilišta u Zagrebu te Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close