Image Haddad uvodi novi način kupovine

Autor: Poslovni.hr , 16. siječanj 2014. u 13:47
Press foto

Image Haddad, vodeći hrvatski pret-a-porter brand, prvi u Hrvatskoj i među prvima u svijetu, u svojim dućanima predstavlja novitet koji daje dodatnu dimenziju pojmu kupovine i unapređuje iskustva potrošača, priopćeno je iz tvrtke.

Image Haddad, vodeći hrvatski pret-a-porter brand, prvi u Hrvatskoj i među prvima u svijetu, u svojim dućanima predstavlja novitet koji daje dodatnu dimenziju pojmu kupovine i unapređuje iskustva potrošača, priopćeno je iz tvrtke.

Riječ je, kažu, o projektu „Interaktivni izlog“, koji uz pomoć moderne tehnologije klasičnu staklenu površinu izloga pretvara u ekran osjetljiv na dodir. Putem touchscreen aplikacije korisnici mogu vrlo jednostavno razgledavati cjelokupnu Image Haddad kolekciju. Odabirom određenog modela pojavljuju se sve relevantne informacije, nudi se mogućnost ocjenjivanja artikala, a svoje omiljene komade moguće je podijeliti i s prijateljima na Facebooku.

Za svaki artikl softver korisniku predlaže modele s kojima se on može kombinirati, a može se pogledati i prijedloge gotovih stylinga. U izradi je još i funkcija „Stilist“ koja će kupcima omogućiti kombiniranje artikala na virtualnoj lutki, a svoje modne kombinacije moći će podijeliti s drugima. Aplikacija „Interaktivni izlog“ izrađena je u suradnji s hrvatskom kompanijom MYRIO Solution koja se specijalizirala za uvođenje inovativnih riješenja na području prodaje.

Prvi „Interaktivni izlog“ nalazi se u Image Haddad dućanu u Arena Centru Zagreb, a ako se reakcije kupaca pokažu pozitivnima, ovaj pilot projekt zaživjet će i u ostalim prodavaonicama te modne marke diljem Hrvatske.

Komentirajte prvi

New Report

Close