Iduće godine rezultati kao i ovogodišnji

Autor: Josipa Ban,VLM , 20. rujan 2012. u 22:00

Čelnici velikih autokuća predviđaju nastavak pada prodaje vozila i u 2013. godini

Pad prodaje automobila od čak 15 posto obilježje je ove godine. Vodeći automobilski zastupnici smatraju da je osim krize na prodaju negativno utjecala i loša Vladina politika.

U sljedećoj godini očekuju rezultate jednak ovogodišnjima. U prvih osam mjeseci ove godine pad ukupnog tržišta automobila iznosi više od 15% u odnosu na isto razdoblje lani, odgovaraju iz Chevroleta o poslovanju u ovoj godini. I u P. Z. Autu, glavnom uvozniku Volkswagena, Audija, Seata, Škode i Porschea, u ovoj godini očekuju pad prodaje od otprilike 15 posto, što bi značilo da očekuju prodaju osobnih vozila u visini od 35.000 vozila. Iz Uprave P. Z. Auta odgovaraju da za 2013. godinu ne predviđaju bitne promjene gospodarskih uvjeta tako da su njihova očekivanja o tržištu osobnih vozila na razini ovogodišnjih rezultata. Cedric du Chene, glavni direktor Citroëna Hrvatska, ističe da je 2012. do sada najteža godina za tržište osobnih i lakih gospodarskih vozila koja neće prelaziti 38.000 prodanih vozila. Chene je vrlo kritičan napominjući kako je nepostojanje Vladinih mjera potpore poput smanjenog oporezivanja vozila i potpora razvoju čišćih vozila sa smanjenom emisijom CO2 vrlo štetno za cijelu autoindustriju. Tomislav Miletić, glavni direktor Peugeot Hrvatska, ističe da, iako su ove godine poslovali u izrazito teškim uvjetima, suočeni s krizom i lošim tržištem, Peugeot je u prvih osam mjeseci uspio povećati svoj tržišni udio za 1,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Za sljedeću godinu pak naglašava kako je teško bilo što predviđati s obzirom na okolnosti. Ipak, u Peugeotu ne gube optimizam te smatraju da bi tržište trebalo biti nešto veće od ovogodišnjeg.

Komentirajte prvi

New Report

Close