HT s Magentom 1 prvi put malim tvrtkama donosi 'premium' uslugu

Oliver Dragojević, Zlatan Stipišić-Gibonni, članica Uprave HT-a Nataša Rapaić i voditelj poslovnih korisnika HT-a Saša Kramar/Sanjin Strukić/PIXSELL Oliver Dragojević, Zlatan Stipišić-Gibonni, članica Uprave HT-a Nataša Rapaić i voditelj poslovnih korisnika HT-a Saša Kramar/Sanjin Strukić/PIXSELL

Prosječan mjesečni prihod po poslovnom korisniku, kojih HT u sva tri segmenta ima 699 tisuća, dvostruko veći nego u rezidencijali.

Nakon što je u godišnjem izvješću najavio da će u 2016. godini biti primarno usmjeren na rast prihoda, Hrvatski telekom u utorak je u Zagrebu predstavio novi prodajni brend Magenta 1. Prvi put HT je u pakete spojio cjelokupnu ponudu: fiksne, mobilne i ICT usluge; te ih ponudio i privatnim i poslovnim korisnicima. I dok će mu u segmentu privatnih korisnika novi brend biti adut u osvajanju i zadržavanju većih rezidencijalnih korisnika, u poslovnom segmentu HT s Magentom 1 prvo cilja na male biznise.

 

98posto

svih poduzetnika su mali poduzetnici podaci su Ministarstva poduzetništva

Saša Kramar, voditelj segmenta poslovnih korisnika HT-a kaže da prvi put malim poduzetnicima donose premium uslugu. "Za veće poslovne korisnike uvijek se posebno krojilo usluge, dok se male u pravilu tretiralo kao rezidencijalu, a ovo je sad potpuno novi pristup", kaže Kramar. Prema podacima Ministarstva poduzetništva, 98 posto svih poslovnih subjekata u Hrvatskoj upravo su mali poduzetnici. HT je, prema izvješću za prošlu godinu, imao 699 tisuća poslovnih korisnika u tri segmenta (mobilnoj i fiksnoj telefoniji te brzom internetu).

Na svakom od tih korisnika HT ostvaruje u prosjeku dvostruko veći mjesečni prihod nego po rezidencijalnom pretplatniku. Međutim, dok u segmentu mobilnih poslovnih korisnika, gdje ih ima 483 tisuće, HT bilježi blagi rast, u segmentu fiksnih usluga (118 tisuća) i brzom internetu (98 tisuća) pod pritiskom konkurencije bilježi pad. Kramar pojašnjava da su stoga pitali male biznise što im stvarno treba i to im ponudili.

"Za korisnike Magenta 1 usluga osigurali smo poseban tim za korisničku podršku, a isporuka usluga i otklanjanje problema rješava se po modelu ključ u ruke", kaže Kramar. Dodaje da su u okviru ponude svi fiksni i mobilni pozivi u Hrvatskoj neograničeni. Razmišljalo se i o izvoznicima pa tako sve mobilne tarife sadrže besplatnih tisuću minuta dolaznih poziva iz EU, a jače mobilne tarife i tisuću minuta poziva u zemlje EU te pakete interneta u roamingu. Po prvi puta u jedan paket je uračunato i sto minuta poziva prema bilo kojoj državi na svijetu. Od cloud usluga, HT je u ponudu uvrstio svoj pandan Skypea, Business Connect, te svoj pandan Dropboxa zvan Cloud Storage.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!