Istraživanje o povjerenju u robne marke Trusted Brands 2012. pokazuje da Hrvati i dalje najviše vjeruju domaćim prehrambenim artiklima, dok kada je riječ o tehnici i namještaju preferiraju strane robne marke. Rezultate istraživanja Trusted Brands 2012. jučer su u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) predstavili Goran Miletić, glavni urednik časopisa Reader’s Digest, i Maja Kecerin, voditeljica marketinga Mozaik knjige.
Osam domaćih brendova: Dukat, Franck, Konzum, Kraš, Cedevita, Croatia osiguranje, Ina te Generalturist (kojemu sada prijeti stečaj), šesti su put pobjednici istraživanja povjerenja u robne marke Trusted Brands 2012. Uz domaće šesti put proglašeno je i deset stranih brendova: Nivea, Opel, Gorenje, Hewlett-Packard, Nokia, T-Com, Sony, American Express, Ariel i Lesnina. U kategoriji dnevnih novina u Hrvatskoj pobjedu je kao i prošle godine odnio 24 sata.Nagrade pobjednicima već šest godina u Hrvatskoj dodjeljuje časopis Reader’s Digest u suradnji s britanskom agencijom Wyman Dillon u kategoriji 35 proizvoda i usluga pobijedilo je 18 domaćih i 13 stranih brendova. Istraživanje Trusted Brand Hrvatska podupire i Hrvatska gospodarska komora, a postao je dijelom europskog istraživanja koje se provodi u 15 europskih zemalja. Trusted Brands je europsko istraživanje koje ispituje odnos potrošača prema proizvodima i brendovima radi identificiranja brendova, svakodnevnih proizvoda i usluga kojima potrošači najviše vjeruju. Istraživanje također mjeri razinu povjerenja prema institucijama i zanimanjima. Ove je godine dodatni fokus stavljen na stavove građana prema Europskoj uniji te odnose brendova prema okolišu.
Istraživanje koje je lani u rujnu i listopadu provedeno u Hrvatskoj obuhvatilo je nasumično izabranih 8700 pretplatnika časopisa Reader’s Digesta, a odazvalo ih se 1105. U Europi je u istraživanju sudjelovalo ukupno 27.469 ispitanika u 15 zemalja. Istraživanje pokazuje da Europljani najviše vjeruju robim markama koje su pobijedile u više od 10 zemalja, među kojima su kozmetika Nivea, mobilni telefon Nokia, kreditna kartica Visa i Canon. Njemački brend Nivea je pobjedu odnio i kao bend s najviše nominacija, u segmentima kozmetike za njegu lica, sredstva za njegu kose i kože. U kategoriji kozmetika za njegu kože Nivea je pobijedila u svih petnaest zemalja. Hrvati pak u kategorijama od mliječnih proizvoda i osiguravajućih poduzeća do kava, čokolada, voda najviše vjeruju brendovima Dukat, Croatia osiguranje, Franck, Kraš, Kutjevo i Cedevita. Zvijezda je prva u kategoriji maslinovo ulje, Jana voda, a Pliva u kategoriji sredstava protiv prehlade. Belupov Neofen pobijedio u kategoriji sredstava za ublažavanje bolova. Istraživanje pokazuje da od automobila Hrvati i dalje najviše cijene marku Opel, kuhinjske uređaje Gorenje i madrace Dormeo. U kategoriji namještaja Hrvatima je najdraža Lesnina, od trgovačkih lanaca Konzum, od benzinskih servisa Ina, a od kreditnih kartica American Express.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu