HPB želi osvajati bankarsko tržište uz pomoć HP-a

Autor: Ana Blašković , 19. prosinac 2016. u 22:01
Marijana Špalj iz HPB-a i Marijana Miličević, iz HP-a zadužene za projekt "Banka u Pošti"

Projekt koje su dvije državne tvrtke pokrenule 2015. trebao bi prerasti u najveći distributivni kanal bankarskih usluga u Hrvatskoj s više od 200 poslovnica i ureda.

Hrvatska poštanska banka i Hrvatska pošta, dvije tvrtke kojima je zajedničko to da su obje u državnom vlasništvu, u idućoj godini namjeravaju ojačati suradnju.

Projekt 'Banka u Pošti', započet prije dvije godine, u 2017. trebao bi prema najavama prerasti u najveći distributivni kanal bankarskih usluga u Hrvatskoj s više od 200 poslovnica i ureda. Za razliku od ostalih banaka kojima su manja mjesta u pravilu nezanimljiva za održavanje punog pogona poslovnica, tamošnje poštanske urede u HPB-u upravo vide kao prednost. "Ideja nam je, i sad smo već blizu toga, da zajedno napravimo najveću zajedničku prodajnu mrežu za financijske usluge u Hrvatskoj.

Trenutno imamo 183 takve poslovnice, a sljedeće godine imat ćemo ih više do 200 čime ćemo imati najveću mrežu poslovnica i ureda u zemlji', kazao je predsjednik Uprave banke Tomislav Vuić ističući da se dobar dio ambicija HPB-a, od rasta do osvajanja novih tržišnih udjela, veže uz prodajne kanale u sinergiji Poštom.  HP ima 1016 poštanskih ureda diljem Hrvatske u kojima se godišnje okrene 50 milijuna gotovinskih transakcija, a njihove usluge dnevno zatraži 150.000 korisnika, napominje Marijana Špalj koja je u banci zadužena za suradnju s HP-om.

U projektu se upravo cilja na tu skupinu kako bi im se omogućio bankarski servis i to u najmanjim mjestima, po istim uvjetima koji vrijede u poslovnicama banke. U projektu 'Banka u Pošti' dosad je specijalizaciju prošlo 500 djelatnika HP-a, a u 131 poštanskom uredu djelatnici su educirani za nuđenje kredita. Uz postojeće usluge koje se mogu ugovoriti u poslovnicama Pošte, od iduće godine uvodi se mogućnost otvaranja deviznih računa. 

Komentirajte prvi

New Report

Close