Horizont Internacional osmislio softver vrijedan 600.000 €

Autor: Nikolina Buljan,VLM , 08. srpanj 2012. u 22:00

Hrvatska agencija za razvoj ljudskih potencijala Horizont Internacional u suradnji s jednim domaćim i dva strana partnera potpisuje novi projekt “FeedMeBack”. Riječ je o softveru koji omogućuje stvaranje individualnih i grupnih izvještaja o stanju unutar tvrtki, ali nudi i mogućnost savjetovanja koje se temelji na rezultatima istraživanja.

Namijenjen je onima koji vode organizaciju ljudskim resursima unutar tvrtki, a softver će im najviše pomoći za razvoj edukativnih programa i specifičnih treninga za zaposlenike. Pola troškova projekta financirala je Eureka, europska mreža za istraživanje i razvoj, koja je orijentirana prema inovacijama na tržištu. “Projekt FeedMeBack na hrvatskom tržištu reflektira najsuvremenija svjetska rješenja s područja mjerenja stanja poslovnih organizacija, a uvodi i neke funkcionalnosti koje dosad nisu bile dostupne u postojećim sustavima”, kaže Roland Cinkopan, voditelj Eurekina projekta. Projekt je, spominje Cinkopan, vrijedan 600.000 eura, a neke tvrtke već su iskazale zanimanje za kupnju njihovih softverskih rješenja. “Kada ih prodajemo tvrtkama, mogu stajati od tri tisuće do 300.000 eura, ovisi kolika je tvrtka i koji paket uzimaju”, govori Cinkopan i dodaje kako softverska rješenja neće nuditi samo domaćim, nego i stranim tvrtkama. Spominje kako rade na otklanjanju nekih poteškoća, no sustav je završen i spreman. Izrada softvera trajala je dvije godine, a danas se bazira na tri modela koja se nude korisnicima. Prvi je alat za mjerenje organizacijske klime. Drugi model procjene predstavlja mjerenje angažiranosti kod zaposlenika kao jedne nove dimenzije za koju se, navode iz Eureke, tek nedavno ustanovilo da predstavlja ključ za uspjeh organizacije u cjelini. Treći model je mjerenje razvoja kompetencija koje omogućavaju uspješnu izvedbu u poslovnom okruženju. “Danas većina tvrtki posjeduje već definirane kompetencije koje se smatraju ključnima za uspjeh i koje reflektiraju viziju te tvrtke. Model kompetencija nije ovisan samo o karakteristikama pojedinca ili uloga u kojima se nalaze, već je uvjetovan i kontekstom, tj. svim onim organizacijskim elementima kojima obiluje svaka tvrtka za sebe”, navodi Cinkopan.

Komentirajte prvi

New Report

Close