FOTO: Borovo lansiralo novi brend cipela

Foto: Borovo / Facebook Foto: Borovo / Facebook

Na prošlotjednoj promociji održanoj u Kući Lauba u Zagrebu, predstavljena je jesenska kolekcija novog brenda Borova – The Big Blue, piše Gloria.

Iako Borovo punih 85 godina proizvodi kvalitetnu obuću koju krase ručna izrada od prirodnih materijala, The Big Blue je iskorak prema mlađim ciljnim skupinama. Vođeni uspjehom brendova Boromina, My Ballerinas i Rubber, Borovo iskoračuje u novi segment sportske elegancije namijenjene nešto mlađoj ciljnoj skupini.

Novi brend Borova nosi ime koje je inačica za prekrasni, plavi Dunav. Kolekcija je izrađena od prave kože, a namijenjena je muškarcima i ženama koji vole udobnost i koji biraju opušteni poslovni stil. Ukupno su četiri modela za žene i tri za muškarce. U svaki par obuće utkana je ručna izrada, prirodni materijali te ljubav iz Vukovara.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!