Bruto dobit Hrvatske lutrije u 2014. povećana 40 posto

Autor: Poslovni.hr , 01. travanj 2015. u 12:28
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Nakon što je 2012. godina završila s gubitkom od 16 milijuna kuna, Uprava je u kratko vrijeme morala provesti restrukturiranje.

Prema preliminarnim i nerevidiranim podacima za poslovnu 2014. godinu ostvareni su prihodi u iznosu od 484 milijuna kuna te rashodi u iznosu od 462 milijuna kuna, dok je dobit iznosila 22 milijuna kuna prije oporezivanja što je povećanje za preko 40% u odnosu na 2013. godinu kada je ostvarena dobit iznosila 15,7 milijuna kuna.
Ovo postignuće može se zahvaliti racionalizaciji, odnosno provođenju procesa restrukturiranja. Nakon što je 2012. godina završila s gubitkom od 16 milijuna kuna, Uprava je u kratko vrijeme morala provesti restrukturiranje. Izrađena je Strategija razvoja i Plan restrukturiranja za razdoblje od 2013. do 2015. godine kao temelj za provođenje strategije i ostvarivanje ciljeva.

Rezultat od 40% povećanja dobiti još je značajniji, jer je postignut u otežanim uvjetima poslovanja na jednom izuzetno kompetitivnom i liberaliziranom tržištu gdje postoji 80 registriranih priređivača igara na sreću, a gdje je Hrvatska Lutrija s tržišnim udjelom od 21,5% najveći priređivač igara na sreću. Po završetku prve faze restrukturiranja koja se ogledala u brzoj konsolidaciji poslovanja i prilagodbe tvrtke otežanim tržišnim uvjetima, povećana je učinkovitost, odnosno tvrtka je postavljena na zdrave temelje za pokretanje novog značajnijeg investicijskog ciklusa.

Drugi smjer je onaj razvojni koji je definiran donošenjem Strateškog plana razvoja za razdoblje od 2013. – 2015. i odnosi se na dodatno optimiranje broja zaposlenih i realizaciju novih projekata. Hrvatska Lutrija je upravo krenula s LIVE klađenjem, klađenjem uživo, a predstoji i uvođenje internet casina, prvi u Hrvatskoj.

„Dodatno smo razvili dostupnost svih naših igara, napravili smo značajne iskorake u širenju prodajne mreže kroz partnerske suradnje (npr. Tisak, Hrvatska pošta, Inovine, INA, Petrol, Crodux, Tifon itd.) tako da danas imamo 3.500 prodajnih mjesta. Razvijamo i unapređujemo naš Internet kanal prodaje, uvodimo i unapređujemo mobilne aplikacije, itd. No, rast prometa i prihoda direktno utječe na porast sredstava koja Hrvatska Lutrija uplaćuje u Državni proračun pa je za 2014. godinu iznos od naknada za priređivanje igara, doprinosa i poreza te dobiti, narastao na 244 milijuna kuna što je za 40 milijuna kuna više nego u 2013. godini, a preko 60 milijuna kuna više nego u 2012. godini" – izjavio je na kraju konferencije predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije Danijel Ferić.

Komentirajte prvi

New Report

Close