Znalo se da su Koprivničanci u vrlo malom broju kupili dionice RK Podravke, ali nitko nije očekivao takav raspored snaga u vlasničkoj strukturi. Ljubav prema klubu mnogi nisu pokazali, iako su im nerijetko usta puna slatkiša kad ih se pita o rukometnom klubu.
Bivših ni blizu
Prema pisanju Podravskog lista, od svih malih dioničara najviše ih je kupio umirovljeni novinar i pratilac Podravkinih utakmica Ivo Čičin Mašansker. Za njih je platio 3000 kuna, a još 4000 kuna vlastitih potraživanja od kluba pretvorio je u vlasnički udjel.
Iz gradske uprave su nam dostavili i kompletne podatke o svim dioničarima.
Čudno ili ne, ni jednu dionicu nisu kupili bivši predsjednik Saša Romac, bivši direktor Marijan Domović i bivša tajnica Ana Matišić, dužnosnici u čije je vrijeme klub napravio dug od oko dva milijuna eura i zbog kojih se i išlo u privatizaciju.
Dionice koprivničkog kluba kupilo je samo 39 dioničara. U oko upada da među njima ni jednog gradskog vijećnika, iako su oni izglasali da se milijun kuna uloži u preuzimanje kluba. Iza novinarske legende na popisu su direktor Belupa Hrvoje Kolarić, dožupan Ivan Pal, bivši predsjednik kluba iz najtrofejnijeg razdoblja 90-ih Krešimir Mulvaj, odvjetnik Damir Barišić te Katarina i Branko Martinčić. Oni su kupili dionice za 1000 kuna.
Olivija Jakupec, šefica kluba, uplatila je 500 kuna, kao i gradonačelnica Vesna Želježnjak te njezin zamjenik Mišel Jakšić. Trener Goran Mrđen uplatio je 300, a proslavljena rukometašica Snježana Petika, kao i Đurđica Zečević, 200 kuna. Iznose i do 500 kuna, s druge strane, uplatili su neki “obični” navijači s tribine.
Sanacija pljačke
– Iskreno, nisam želio kupiti dionice jer ne želim sanirati nečiju pljačku za koju nitko dosad nije odgovarao – kazao je jedan stalni posjetitelj Podravkinih utakmica.
Dodajmo i da je Grad s 3,983.300 kuna vlasnik 97,154 posto dionica. Iza njega je dr. Dražen Sačer koji je 53.400 kuna potraživanja pretvorio u 1,302 posto dionica. Podravka d.d. sa 16.000 kuna ima 0,390 posto, a nešto manje imaju Hotel Podravina i Čazmatrans – Nova, 0,298 (12.200 kuna), odnosno 0,293 posto (12.000 kuna).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kome treba profesionalni klub,koji dijeli ulaznice besplatno i ne moze napuniti dvoranu? RK Podravka ima samo smisla,ako je reklamni brand Podravkinih proizvoda i igra Ligu prvaka, sa dobrim izgledima da udje u zavrsnicu. Znaci, treba joj proracun od cca. 3 mio. eura godisnje. Ako znamo da od ulaznica ne mogu ocekivati skro nista, onda firma Podravka mora analizirati, dali joj ta reklamna investicija, donosi prosperitet na zelejnim trzistima.
Uključite se u raspravu