City Center One i ove godine najbolji

Autor: Poslovni.hr , 13. rujan 2012. u 22:00

Hrvatski građani smatraju da im City Center One nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o trgovačkim centrima u našoj zemlji.

Tako je City Center One, kao i za godinu 2010./2011., uvjerljivo osvojio prvo mjesto prema Best Buy Award koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK za godinu 2012./2013. godinu. Kako poručuju iz GfK, ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani te su sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koja smatraju da su po njihovoj ocjeni “šoping-centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete”. Iza City Centera One, koji je dobio 15,5 posto glasova hrvatskih potrošača, slijede Westgate sa 7,5 posto, zatim Portanova sa sedam posto, Arena Centar sa 5,5 posto i na kraju Avenue Mall, koji je dobio 5,3 posto glasova ispitanika. Za ostale trgovačke centre odlučilo se 17,5 posto, a bez favorita bilo je čak 41,8 posto ispitanika.

City Center One ovoga je proljeća imao četvrto veliko otvorenje – u jeku financijske krize na zagrebačkom Žitnjaku otvorio se City Center One East. Priča je započela 2006. otvorenjem City Centera One West na zagrebačkom Jankomiru te njegova proširenog dijela 2009. godine. Brend se 2010. proširio na Dalmaciju otvorenjem City Centera One Split, najvećega trgovačkog centra tog dijela zemlje. Pobjeda City Centra One nije samo značajna zato što centar drži dvostruko više glasova potrošača od drugoplasiranog Westgatea, već i zato što danas potrošači, prema istraživanju GfK, odlučuju potrošiti novac tamo gdje im se nudi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu.
(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close