Brokeri specijalisti za brodove i avione

Autor: Marta Duić , 01. siječanj 2017. u 22:00
Mislav Kodarić, charter broker Luxuria Adrie, Foto: PD

Zaposlenih je trenutno dvoje uz kolegu iz USA koji je čitav život u avijaciji pa im pomaže kad zatreba, a uskoro je u planu i zapošljavanje još jedne osobe.

Tvrtka Luxuria Adria koja posluje od 2011. godine tržištu se u svojim početcima predstavila kao agencija za yacht-charter, a godinu dana nakon otvaranja agencije proširili su poslovanje i na avione što je ubrzo postao njihov core biznis. Ubrzo je uz glavnu web stranicu koja nudi i cjelokupnu ponudu brodova u svijetu otvorena i posebna stranica samo za avione. Kako kaže Mislav Kodarić, charter broker iz Luxuria Adrie, tvrtka se bavi charterom aviona, neovisno o tome je li u pitanju veliki putnički avion za 100, 200 ili više ljudi, mali, srednji poslovni, cargo ili helikopter.

Ponuda za high end goste

Zaposlenih je trenutno dvoje uz kolegu iz USA koji je čitav život u avijaciji pa im pomaže kad zatreba, a uskoro je u planu i zapošljavanje još jedne osobe.
“Cijela priča o avionima došla je sama po sebi, uz charter brodova često smo imali i upite za avione. Počeli smo učiti, ulaziti u to sve dublje i sada smo maksimalno u tome. Najveći adut našeg poslovanja je upravo taj što imamo široku ponudu na jednom mjestu, a naši konkurenti na tržištu su uglavnom operateri koji nude isključivo svoje avione i letove koje oni sami mogu odraditi. Mi našim klijentima uvijek možemo ponuditi nekoliko opcija, mogu birati što im odgovara i ne moraju gubiti vrijeme i živce na traženje”, objašnjava Kodarić.

Napominje kako je ta ponuda ključna za high end goste. Iako je kod nas to tek u začetku, svakako i ima prostora za razvijanje tog visokog turizma jer klijenata, kaže, ne nedostaje. “Hrvatska ima puno hotela koji nude top uslugu i u koje dolaze top klijenti, i njima treba takva usluga jer je njima privatni avion glavno prijevozno sredstvo i za njih je normalno skočiti do Venecije, Rima, Londona obaviti sastanak i vratiti se na godišnji k obitelji. To je ono što im je ključno”, kaže Kodarić. Uskoro će uvesti redovne linije s privatnim avionima u kojima će klijenti kupovati mjesto za određene udaljene i tražene lokacije. Kodarić ističe kako će uvođenjem tih linija dva do tri puta tjedno pružiti uslugu koja je i cijenom prihvatljivija klijentima od stalnog pokretanje aviona iz početka. Osim putničkog, Luxuria Adria pokriva i sektor cargo prijevoza za sve klijente kojima potreban hitan prijevoz paketa. 

“Problema u avijaciji ima, a jedan od glavnih je onaj s administracijom i dozvolama za helikopterski biznis, točnije dozvolama za van aerodromsko slijetanje helikoptera. Primjerice zahtjev klijenta da ga s helijem prebacite na otok, ili da ga prebacite na jahtu, što je danas u turizmu vrlo važno i traženo, kod nas je gotovo neizvedivo jer Agencija za civilno zrakoplovstvo izdaje dozvole za takva slijetanja u prosjeku 10-14 dana što nam predstavlja veliku blokadu. U Hrvatskoj postoji dosta heliodroma koji se koriste za vojsku i medical letove na otocima, ali nikako ne za komercijalna helikopterska slijetanja, što je pomalo suludo kad već postoji infrastruktura”, požalio se Kodarić. 

Tvrtka surađuje sa svim aviokompanijama u Hrvatskoj, a za jednu od njih, Delić Air je Kodarić i prodajni zastupnik. Osim domaćih u kontaktu je i s kompanijama iz Slovenije, Austrije, Njemačke i Srbije. Kaže kako u Hrvatskoj nema puno stalnih klijenata, tek nekolicinu, a ostali najčešće dolaze iz Švicarske, Austrije, Njemačke i Italije.

Komfor prije svega

“To su uglavnom pripadnici srednje klase kojima nije problem dati 3000 eura za takve letove. Komfor koji dobivaju time svakako vrijedi, dolazite deset minuta prije leta, imate mogućnost slijetanja na male aerodrome na kojima nema redovnih letova poput Lošinja, Brača, mnogih aerodroma po Švicarskim Alpama i sl. Najčudniji zahtjev koji smo imali bio je od klijenta koji je želio da helikopter sleti na jahtu, a da ga u heliju čeka spremljen bečki odrezak koji može pojesti na letu, no nismo ga uspjeli ostvariti ga jer je let bio kasno i catering više nije radio”, otkriva Kodarić. 
Najvećim uspjehom smatra to što su preživjeli sve ove godine te i dalje uspješno rastu. “Imamo otprilike stopostotan rast godišnje, nekad i veći, tako da se ne možemo se požaliti”, zaključuje Kodarić.

Komentirajte prvi

New Report

Close