Broj noćenja u deset mjeseci 6,4 posto veći nego prošle godine

Autor: Poslovni dnevnik , 03. prosinac 2012. u 21:59
Veljko Ostojić/PIX

Ministar Ostojić iznenađen odličnim rezultatima.

Njemačka je za hrvatski turizam najznačajnije emitivno tržište, ove je godine u Hrvatskoj boravilo 1,9 milijuna njemačkih gostiju koji su ostvarili oko 15 milijuna noćenja, što je oko 22 posto ukupnih noćenja realiziranih u Hrvatskoj, istaknuo je ministar turizma Veljko Ostojić jučer u Rovinju nakon sastanka predstavnika hrvatskog turističkog sektora i njemačkog autokluba ADAC.

Govoreći o rezultatima ovogodišnje turističke sezone naveo je kako je u Hrvatskoj u prvih deset mjeseci ostvareno 6,4 posto više noćenja te 5 posto više dolazaka nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Ostojić je istaknuo kako su ti rezultati i iznad njegovih očekivanja s obzirom na opću globalnu situaciju i gospodarsko stanje, a osobno bi bio zadovoljan kada bi se u 2013. godini ponovili isti rezultati. Napomenuo kako njemačko tržište zavrijeđuje iznimnu pažnju, dodavši kako s obzirom da s njemačkog tržišta ima sve više upita o kamping turizmu treba poboljšati kvalitetu turističke ponude u kamping segmentu. Potpredsjednik za turizam njemačkog autokluba ADAC Max Stich kazao je tom prilikom kako ovaj autoklub ima 18 milijuna članova te kako je po posljednjoj anketi Hrvatska na petome mjestu najomiljenijih turističkih destinacija. Prije Hrvatske samo su Njemačka, Italija, Španjolska i Francuska, dok je Istarska županija druga od najomiljenijih regija u Europi."Hrvatski turistički sektor se vrlo dobro razvija, što su očito prepoznali i naši članovi koji su Istru i Hrvatsku prepoznali kao jedne od najkvalitetnijih destinacija", poručio je Stich.

Komentirajte prvi

New Report

Close