Bicro ulaže 1,7 mil. kuna u Pet minuta

Autor: Bernard Ivezić , 18. siječanj 2009. u 22:00

Tvrtka Pet minuta hrvatski je konkurent Facebooku

U posljednjih mjesec i pol dana državna investicijska tvrtka Bicro uložila je u projekte razvoja softvera u Hrvatskoj približno 8,2 milijuna kuna.

Najnovijom investicijom, vrijednom 1,7 milijuna kuna, Bicro je dao inicijalni kapital zagrebačkoj IT tvrtki Pet minuta za razvoj mobilne verzije društvene mreže Shout’Em. Riječ je o hrvatskom pandamu Facebooka i Twittera koji će biti prilagođen Appleovu iPhoneu, Windows Mobileu i Googleovu Androidu. Glavni izvor prihoda tvrtke je razvoj softvera za strane kompanije. “Posljednjih godinu dana ojačali smo suradnju s državnim institucijama te se prezentirali na konferencijama poput Web.Starta. Usto smo angažirali i kontaktirali kao recenzente za projekte poduzetnike iz tog područja poput Damira Sabola i Nenada Bakića. Iako nam IT nije glavni fokus, činjenica je da se nalazimo u zreloj dobi ICT industrije pa su to i razlozi zbog kojih smo unazad godinu dana snažnije prisutni u financiranju projekata iz informatičkog sektora, poput ovog tvrtke Pet minuta”, izjavio je za Poslovni dnevnik Dalibor Marijanović, direktor Bicroa. “Lani smo završili s prihodom od dva milijuna kuna, a do kraja godine ostvarit ćemo više od šest milijuna kuna prihoda. Lani smo u ovo vrijeme imali četiri zaposlena, a u veljači će nas biti 18”, kaže Saša Šarunić iz Pet minuta.

Činjenice

Razmjena fotografija
Tvrtku Pet minuta prije dvije i pol godine osnovali su informatičari Saša Šarunić i Viktor Marohnić. Prvi projekt bio im je Web 2.0 servis za razmjenu fotografija Ptičica.com. Poslije su razvili društvenu mrežu Trosjed.Net.hr i pokrenuli prvi mini blog Zrikku.

Komentirajte prvi

New Report

Close