Banksoft se širi u Europu, Afriku i Aziju

Autor: Bernard Ivezić , 08. kolovoz 2012. u 22:00

Afrika ima veliki potencijal, posebno zemlje kao Angola, Kenija i Uganda tvrdi suvlasnik Banksofta Branko Budić

Zagrebačka informatička tvrtka Banksoft razvila je najbolji softver za mobilno bankarstvo u istočnoj Europi, objavio je časopis World Finance. Branko Budić, suvlasnik i menadžer konzultatnt Banksofta, kaže da s novim mobilnim rješenjem, ali i postojećim vlastitim “core banking” sustavom planiraju krenuti u izvoz po Europi, Africi i Aziji.“U suradnji smo s nekim hrvatskim tvrtkama koji su uz komplementarne poslove već razgranale kontakte i poslovnu mrežu u regiji te smo u pregovorima s lokalnim sistemskim integratorima u zemljama sjeverne Afrike i u kavkaskoj regiji”, kaže Budić.

Veliki potencijal
Prema agenciji IDC Adriatics, Banksoft je jedan od pet glavnih domaćih proizvođača softvera za banke. Uz njih u tom su poslu još varaždinski Abit, osiječka Abba, riječki Ris i zagrebački Vestigo, koji je s 21,7 milijuna kuna prihoda u prošloj godini tržišno najveći. No, Budić ističe da je Banksoft, koji je prošlu godinu bio drugi po prihodu s 12,6 milijuna kuna i prvi po dobiti sa 1,99 milijuna kuna, najveći specijalizirani proizvođač “core banking” sustava, čije rješenje koriste Societe Generale – Splitska banka, Veneto banca, Slatinska banka, Jadranska banka, Kreditna banka Zagreb, i IKB – Istarska kreditna banka. Ukupno četrdesetak klijenata u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. “Nakon što smo u protekle četiri godine dosta uložili u razvoj, sada želimo ojačati izvoz, za što smo spremni i tehnološki i organizacijski”, kaže Budić. Pojašnjava da imaju iskustvo izvoza u BiH, tehnološka partnerstva s IBM-om i Oracleom, te da je posao organiziran kroz na zapadu. U Hrvatskoj rade razvoj, a vani prodaju licencije što znači da čak i core banking sustave mogu instalirati na daljinu, a zatim posao prepustiti lokalnim partnerima. “Od lokalnih partnera očekujemo jaku marketinšku i prodajnu aktivnost, te podršku, dok mi iz Hrvatske dajemo razvoj”, kaže Budić. Dodaje da već rade na realizaciji projekta u sjevernoj Africi. S lokalnim partnerom razgovaraju o uvođenju mogućnosti islamskog bankarstva što se posebno traži u Egiptu, Libiji i Sudanu.“Afrika ima veliki potencijal, posebno zemlje kao Angola, Kenija i Uganda, jer nas zanimaju sve zemlje u kojima nema recesije i koje rastu na prirodnom bogatstvu”, pojašnjava Budić. Navodi da nije teško pronaći partnere za izvoz.

Pritisak tržišta
“Zbog interneta nije teško naći kompetentne partnere, a zbog velike konkurencije među bankama u Hrvatskoj i prilagodbe EU normama bili smo prisiljeni razviti svjetski konkurentan proizvod što nam je sada prednost”, zaključuje Budić.

Interni razvoj

Priznanje PBZ-u
Časopis Global Finance proglasio je internetsko bankarstvo PBZ-a, koje je banka ulgavnom razvila interno i koje ima 250.000 korisnika, najboljim u Hrvatskoj. Neven Andrilović iz PBZ-a kaže da će nastaviti usavršavati uslugu koja bilježi rast broja korisnika.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Na koliko mobilnih uređaja je ova aplikacija instalirana?
Koliko hrvatskih banaka koristi usluge ove “mobilne aplikacije”?
Kako izgleda ta aplikacija?
Gdje se može naći više informacija o toj aplikaciji?
Koje su funkcionalnosti i komparativne prednosti u odnosu na konkurente?
Pretpostavljamda se radi o plaćenom oglasu i čistom PR-u te stoga nedostaje više detalja.
Ovako nešto općenito se može napisati o bilo kojoj tvrtci u svijetu.
Vrlo površno za članak, ali vrlo dobro za reklamu.

New Report

Close