AutoZubak započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja

Autor: Objava za medije , 11. studeni 2013. u 11:27
Press foto

S novim vizualnim identitetom započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja AutoZubaka čime se uvode novi standardi tržišnog poslovanja.

AutoZubak je započeo opsežan proces tržišnog repozicioniranja  tvrtke koji će se sastojati od četiri faze. U prvoj, koja je završena i koju obilježava današnje predstavljanje, riječ je o rebrandingu, odnosno promjeni vizualnog identiteta i načina komunikacije prema kupcima. U novom sloganu: „Ljudi se vraćaju onima kojima vjeruju“ krije se tradicija duga preko trideset i pet godina, kada je priča o AutoZubaku davnih sedamdesetih godina i započela.

 Ideja vodilja pri izradi novog vizualnog identiteta i načina komunikacije bila je spoj emocionalnih i prijateljskih elemenata kao rezultat iskrenog, otvorenog i osobnog odnosa s kupcima koji se oduvijek njegovao u AutoZubaku. Novi logotip je moderan, jasan i  još uvijek prepoznatljivi s duboko urezanom tradicijom tvrtke.  Kako ističu tvorci novoga logotipa iz agencije Bruketa&Žinić, namjera nije tek puka promjena logotipa tvrtke, nego rađanje potpuno novog identiteta.

Drugu fazu repozicioniranja tvrtke čine nova ponuda u servisima i prodaji rabljenih automobila koja je nazvana  AutoZubak Neostar. Riječ je o novom konceptu kojim je predviđeno otvaranje 12 salona s rabljenim vozilima te servisiranje svih marki automobila s jamstvom AutoZubak Neostara.  Pod istim brandom u planu je i plasman motornih ulja vlastite marke.

Treći i četvrti stup činit će upravljanje kompanijskim voznim parkom pod nazivom AutoZubak Movens te on line prodaja novih automobila.

U sklopu predstavljanja novoga vizualnog identiteta tvrtke, pokrenuta je prodajna akcija. Potencijalni kupci u prodajnim salonima AutoZubaka mogu podići poklon bon u iznosu od pet tisuća kuna i u toj vrijednosti ostvariti popust pri kupnji novog i  rabljenog automobila ili povećati otkupnu vrijednost vlastitog rabljenog automobila. Akcija traje od 11. studenoga do 24. prosinca 2013. godine

Komentirajte prvi

New Report

Close