U pola godine neto dobit dosegnula 140 milijuna kn

Marin Pucar, na čelu je koprivničke kompanije od veljače 2017./Žarko Bašić/PIXSELL Marin Pucar, na čelu je koprivničke kompanije od veljače 2017./Žarko Bašić/PIXSELL

Oba poslovna segmenta rastu ujednačeno; prihodi Prehrane dosegli su 1,68 milijardi kuna, dok je u segmentu Farmaceutike zabilježeno 455,2 mil. kuna.

Koprivnička Podravka ostvarila je 140 milijuna kuna neto dobiti u prvoj polovici godine, 16 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Iz kompanije na čijem je čelu  Marin Pucar, u komentaru nerevidiranih rezultata ističu da je dobit rezultat prvenstveno organskog rasta, bez izvanrednih utjecaja.  Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja, stoji u priopćenju. Dodaje se da je kompanija nastavila s razduživanjem pri čemu su obveze za kredite smanjene za 144,1 milijun kuna. 

Rastu svi programi 
Polugodišnji prihodi od prodaje porasli su 5,1 posto i dosegnuli 2,1 milijardu kuna. Na kretanje tih prihoda utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike. U segmentu Prehrane tvrtka je ostvarila 1,68 milijardi kuna prihoda od prodaje što predstavlja povećanje od 5,1 posto na godišnjoj razini. Iz kompanije navode da u okviru Prehrane svi programi bilježe rast prihoda od prodaje uz rast vlastitih brendova od 4,8 posto.

Najveći rast ostvarili su poslovni program Riba od 17 posto, Dječja hrana, slastice i snack od 11,2 posto te program Kulinarstvo od 5 posto.  U Farmaceutici, drugom ključnom stupu Podravkinog biznisa, kompanija je ostvarila 455,2 milijuna kuna prihoda, 5,2 posto više nego lani. Pritom su vlastiti brendovi imali 3 posto rasta zahvaljujući većoj prodaji na domaćem te tržištu Rusije. Iz Koprivnice naglašavaju da su bezreceptni lijekovi zabilježili 9,1 posto veću prodaju, lijekovi na recept 2 posto dok je kategorija Ostala prodaja, zbog rasta Farmavite, imala 16,4 posto veći rast. 

Fokus na strategiju
Na najznačajnijem tržištu Adria regije tvrtka je ostvarila rast prodaje 4,8 posto, u Zapadnoj Europi i prekooceanskim zemljama 13 posto, a u Istočnoj Europi 9 posto. 

"Ponosni smo na ostvarene rezultate poslovanja, a posebno veseli činjenica da smo s Kulinarstvom kao najprofitabilnijim programom napravili preokret te iz jednog padajućeg trenda inovativnim projektima ostvarili značajan rast. Vjerujemo kako ćemo i u narednom razdoblju nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja na svim razinama koji sad već predstavljaju određeni kontinuitet, a pored toga predstoji nam i investiranje u modernizaciju tehnoloških procesa Prehrane te nastavak unaprjeđenja statusa naših radnika", komentirao je Pucar u priopćenju. Do kraja godine fokus Uprave ostaje na tradicionalnim tržištima, ulaganju u razvoj vlastitih brendova i proizvodnim inovacijama te kontroli troškova.