Servis Snapchat napokon ide na burzu

Autor: Sergej Novosel Vučković , 10. listopad 2016. u 15:33
Aplikaciju za slike i kratke poruka rabi 110 milijuna ljudi

S vrijednosti IPO-a od 25 milijardi $ najbolja start tech tvrtka još od 2014.

Snapchat, web aplikacija za slanje slika i vrlo kratkih poruka, koja je u pet godina stekla 110 milijuna korisnika, pola od toga u SAD-u, ide na izlistavanje na burzu u New Yorku, doznaje Wall Street Journal od pouzdanih izvora s Wall Streeta i kompanije.

Ovaj IPO, vrijedan 25 milijardi dolara, mogao bi se zbiti nagodinu u ožujku i bio bi najveći burzovni start neke tehnološke kompanije još od kineskog online trgovca Alibabe 2014., tada teškog 164 mlrd. dolara. Iako službeno iz kompanije koja se sada zove Snap odbijaju išta komentirati o izaslku na tržište kapitala, stručnjaci su sigurni da Snap treba pojačati marketinški efekt kako bi privukao dobre oglašivače, što mu je kao igraču na burzi lakše nego kao "startupu".

Uz to, informatičari i ekonomisti u tvrtci razumiju da su mladi korisnici, milenijalci zagrizli za aplikaciju koja im je čak i simpatičnija i jednostavnija od Facebooka, pa bi i vrijednost dionica shodno tome rasla, a treća stvar je činjenica da će izlistana tvrtka biti mamac i za brojne nove inženjere koji će donositi i razvijati nova znanja. Snap nema što čekati ni usporedi li se s Facebookom, koji je dugo okolišao s IPO-om da bi ga konačno i "obavio" 2012. i uspio dobiti na vrijednosti. Aplikacija bi ove godine od oglašavanja mogla zaraditi od 250 do 350 milijuna, a nagodinu, uspije li IPO, pruihod bi mogao biti milijardu dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close