Facebooku dobit skočila 138 posto

Autor: Tomislav Pili , 24. srpanj 2014. u 22:00
U odnosu na cijenu iz IPO-a od 38 dolara, dionica FB-a vrijedi dvostruko više/REUTERS

Uz 14-postotni rast korisnika na 1,3 milijarde, ukupni prihodi najveće društvene mreže uvećani su 61 posto.

Zahvaljujući snažnom rastu mobilnog oglašavanja, najveća globalna društvena mreža Facebook u drugom je tromjesečju ostvario dobit od 791 milijun dolara, 138 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, pa je cijena dionice skočila na rekordne razine.

Prema poslovnom izvješću objavljenom u srijedu, ukupni prihodi Facebooka dosegnuli su 2,9 milijardi dolara, što je 61 posto više u odnosu na drugi lanjski kvartal.Pritom su prihodi od oglašavanja – glavni izvor prihoda Facebooka – porasli za gotovo 70 posto, na 2,7 milijardi dolara. Zahvaljujući impresivnom rastu od 151 posto, udjel prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima u drugom je tromjesečju dosegnuo 62 posto ukupnih prihoda od oglašavanja. Inače, američki analitičari očekuju da će ove godine mobilno oglašavanje u SAD-u po prvi puta prestići oglašavanje u tisku i na radiju.Facebook sada ima 1,5 milijuna oglašivačkih klijenata jer je zabilježen rast oglašavanja u svim regijama svijeta.

"Imali smo dobro drugo tromjesečje. Naša zajednica je nastavila rasti i vidimo puno prilika pred nama dok povezujemo ostatak svijeta", poručio je u priopćenju Mark Zuckerberg, osnivač i izvršni direktor Facebooka.Najveća globalna društvena mreža trenutno ima 1,3 milijarde korisnika širom svijeta, 14 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Time je kompanija demantirala razmišljanja analitičara kako Facebook polako prestaje biti interesantan mlađoj populaciji. Zanimljiv je podatak da 63 posto korisnika Facebooku pristupa svakodnevno.

Pritom više od milijarde korisnika toj mreži pristupa mobilnim uređajima.Premda su rashodi kompanije porasli snažnih 22 posto, na 1,52 milijarde dolara, operativna marža skočila je s lanjskih 31 na 48 posto prihoda. Zahvaljujući znatno boljim nego što se očekivalo poslovnim rezultatima, cijena dionice Facebooka skočila je pet posto, na rekordnih 75 dolara. U odnosu na cijenu iz javne ponude prije dvije godine od 38 dolara, cijena se gotovo udvostručila. Time je tržišna vrijednost kompanije dosegnula 190 milijardi dolara, koliko otprilike vrijedi i tehnološki div IBM. 

Komentirajte prvi

New Report

Close