Arena Hospitality Group u ‘lovu’ na milijardu kuna

Autor: Tomislav Pili , 15. svibanj 2017. u 22:01
Dio novca kompanija planira iskoristiti za ubrzanje obnove objekata/ Duško Marušić/PIXSELL

Kapital prikupljen u prvoj međunarodnoj ponudi dionica turističke tvrtke ide za investicije i razduživanje.

Počela je prva međunarodna ponuda dionica neke hrvatske turističke kompanije. Od ponedjeljka do 25. svibnja otvorena je knjiga upisa novih dionica Arena Hospitality Groupa (AHG), a kompanija prikuplja između 400 milijuna i milijarde kuna svježeg kapitala izdavanjem između milijun i dva milijuna novih dionica.

Dionice se upisuju u rasponu između 400 i 500 kuna, a cijena je u petak iznosila 477 kuna. Iz te su kompanije za Poslovni dnevnik poručili kako je uobičajeno da se kod ponude većih količina dionica – a ovdje je potencijalno riječ o ponudi dionica koje čine više od pola postojećeg broja – ulagačima ponudi diskont na tržišnu cijenu. "Kvalitetna priprema procesa, uključujući izradu investicijske propozicije, prospekt izdanja te prezentacije menadžmenta, kao i distribucijsku snagu aranžera izdanja, trebala bi dovesti da na kraju taj diskont bude minimiziran", tvrde iz pulskog hotelijera.

 

2 milijuna

dionica maksimalni je broj koji se može upisati u ovom prikupljanju kapitala

Dodaju kako očekuju značajan interes investitora. Interes je već pokazao većinski vlasnik PPHE Hotel Group koji je na Londonskoj burzi izvijestio da planira upisati dionica za devet milijuna eura. Tri su ključna razloga za dokapitalizaciju. Prvi je ubrzavanje provedbe plana kapitalnih investicija čiji je cilj obnova niza smještajnih objekata u Hrvatskoj i financiranje širenja u srednjoj i istočnoj Europi. Nadalje, korištenje opcije stjecanja preostalog 12-postotnog udjela u tvrtki Sugarhill Investments te time neizravno stjecanje cjelokupnog hotelskog poslovanja grupe u Njemačkoj i Mađarskoj. Na kraju, tu je i smanjenje zaduženosti, tumače iz AHG-a.
 

Komentirajte prvi

New Report

Close