AD Plastikova polugodišnja zarada 81% viša nego lani

Marinko Došen, čelnik solinske tvrtke/ Borna Filić/PIXSELL Marinko Došen, čelnik solinske tvrtke/ Borna Filić/PIXSELL

Matičnom društvu neto dobit 52, a Grupi 56 milijuna kuna (+48%), zbog novih poslova za Rusiju i EU.

AD Plastik Grupa u prvom je polugodištu 2018. ostvarila neto dobit od 56,3 milijuna kuna, za 44,7 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, dok neto dobit u matičnom društvu AD Plastik iznosi 51,99 milijuna kuna i veća je 81,3 posto, pokazuje financijsko izvješće tvrtke.

U tom su razdoblju poslovni prihodi Grupe iznosili 634,7 milijuna kuna ili 19,5 posto više. Predsjednik Uprave Marinko Došen ističe kako polugodišnji rezultati za prvih šest mjeseci pokazuju daljnje unaprjeđenje poslovne efikasnosti i poboljšanje financijske pozicije. "U drugom tromjesečju dogovorili smo nove poslove za europsko i rusko tržište, veće od 35 milijuna eura, što nam je dodatni razlog za zadovoljstvo", kazao je Došen te dodao kako će 2018. najviše obilježiti realizacija novih projekata koji će osigurati nastavak dobrih rezultata i daljnji rast.

"Rusko tržište se oporavlja, a kontinuirano raste i prodaja automobila na europskom tržištu, što se najbolje očituje kroz povećanje narudžbi naših kupaca i sklapanje novih poslova", ističe Došen.

Podsjetio je i kako su u srpnju postali stopostotni vlasnici kompanije Tisza Automotive d.o.o., jedne od vodećih proizvođača plastičnih komponenti za autoindustriju u Mađarskoj. "Na taj način ostvarujemo ključne ciljeve naše strategije rasta i srednjoročnog plana razvoja", kaže Došen. Matično društvo AD Plastik d.d. u tom je razdoblju imalo poslovne prihode od 497,2 milijuna kuna ili 24 posto više. Porasli su mu i prihodi od prodaje, za gotovo 24 posto, na 488,8 milijuna kuna.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!