Borovo sa 200 novih modela cipela

Domaće kompanije 22.2.2008. 6:30 Biserka Ranogajec

Nakon donošenja programa restrukturiranja i sanacije vukovarska tvrtka Borovo d.d. polako, ali sigurno izlazi iz nevolja prouzrokovanih ratnim razaranjem pa se bilježe i prvi trendovi pozitivnog poslovanja. Na izložbenom mjestu Borova u paviljonu 6 Zagrebačkog velesajma, na ovogodišnjoj sajamskoj izložbi Moda i slobodno vrijeme taj je proizvođač izložio oko 200 novih modela ranih vrsta obuće koje proizvode tvornice Borovo - Kožna proizvodnja i Borovo-Gumitrade. Riječ je o novom suvremenom dizajnu, a u Borovu su posebice ponosni na robne marke Navitas, 2 cool, Anatomica, Stella, Patrick i Phillip. Navitas modeli su namijenjeni osobama u pokretu (tenisice), 2coll su modeli za djecu, a Anatomica, kako već samo ime kaže, zbog anatomske prilagođenosti nozi namijenjena je onima koji rade i stalno se pritom kreću. Stella je ženska modna linija, a Patrich vrhunska modna cipela za muškarce, dok je Phillip niska muška cipela.

  1. Ključne riječi
  2. Kombinat gume i obuće Borovo

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh