The Knot saznaje koliko zapravo trošimo na vjenčanja

U ožujku ove godine The Knot, jedan od najpoznatijih američkih portala za vjenčanja, objavio je rezultate provedene u istraživanju koliko mladenci godišnje potroše na svoje vjenčanje. Osmo po redu, sveobuhvatno izvješće (najveće objavljeno do sada) uključuje ispitanike od gotovo 16 000 američkih mladenki i mladoženja koji su se vjenčali u 2017 i otkrili svoje financijske troškove i trendove realne potrošnje na vjenčanja u Americi. Ova studija uključuje i nacionalne i regionalne statistike te prosječne troškove vjenčanja, od proračuna, prosječnog broja uzvanika, troška po osobi, i drugih ključnih statistika vezanim za vjenčanja u Americi.

Dok proračun za vjenčanje raste iz godine u godinu, s prosjekom od potrošenih 31.213 $ po vjenčanju, lista gostiju se smanjuje. U prosjeku, u 2017 godini je bilo otprilike 136 osoba za razliku od 149 osoba koji su prisustvovali vjenčanju u 2009. godini - izjavila je Rebecca Dolgin, glavna urednica portala The Knot [theknot.com].

Parovi se više usredotočuju na stvaranje nezaboravnog iskustva svojim gostima, prijemom te jedinstvenim prostorima koja odražavaju njihovu osobnost. Možda najveća promjena koju smo vidjeli u iznosu je činjenica da mladenke sve više koriste svoj smartphone i mobilne aplikacije za planiranje svog vjenčanja čiji se broj udvostručio u samo tri godine.

Statistika

Prosječna cijena vjenčanja: 31.213 $ (ne uključuje bračno putovanje)
Najskuplje mjesto za vjenčanje: Manhattan: 76.328 $ (prosječna potrošnja)
Najjeftinije mjesto za vjenčanje: Utah: 15.257 $ (prosječna potrošnja)
Prosječna cijena vjenčanice: 1.357 $
Prosječna dob mladenaca: Mladenka: 29 ; Mladoženja: 31
Prosječan broj gostiju: 136
Prosječan broj djeveruša: 4 - 5
Prosječan broj djevera: 4 - 5
Najpopularniji mjesec se zaruke: Prosinac (16%)
Prosječno trajanje organizacije vjenčanja: 14 mjeseci
Najpopularniji mjesec za vjenčanje: Lipanj (15%) i listopad (14%)
Popularne boje: Boja bjelokosti / bijela (44%), plava (37%), ružičasta (28%), metalik (26%), ljubičasta (23%). Tamno plava posebno je nastavila rasti kao i svake godine, s 10% u 2008. na 24% u 2014. godini

Najveći trend

KORIŠTENJE smartphone-a i mobilnih aplikacija za planiranje: Parovi su smartphone koristili za sve, od traženja savršene haljine do distributera. U 2017. godini, korištenje smartphone-a za pristup web servisima planiranja vjenčanja se gotovo udvostručio za razliku od 2011. godine (33%) na 61%. U stvari, 71% parova pristupaju portalu TheKnot.com preko svojih pametnih telefona, a 6 od 10 mladenki aktivno planiraju svoja vjenčanja putem mobilnog uređaja. Rezultati kažu da potraga za vjenčanicom [modernavjencanja.com] na smartphone-u se znatno povećala u 2017. godini, i to na 61%, u odnosu na 27% u 2011. godini.

PERSONALIZACIJA je također u porastu, uključujući uvođenje promjena u prostore u kojima se vjenčavaju. Parovi su pokazali svoj jedinstveni stil odabirom neočekivanih mjesta za vjenčanje. Od 2009., povijesne zgrade, kuće i gradski/državni prostori su postali ekstremno popularni. Povijesne zgrade i privatne vile čine 14% u 2014. godini, u usporedbi sa samo 12% u 2009. godini, a farme čine 6% u 2014. godini, u odnosu na 3% u 2009. Dok banketne dvorane (22%), country klubovi (11%) i hoteli (11%) su i dalje popularne opcije za parove, oko 40% mladenaca su u potrazi za neobičnim prostorima koji bolje odražavaju njihovu osobnost.

Sada već poznato fotografiranje “Save the date” iliti profesionalno fotografiranje mladenaca za zaruke je poraslo za 3% u usporedbi s 2013. godinom (72%) što znači da je ovo trend u porastu, kako u Americi, tako i svugdje u svijetu.

Budžet

U prosjeku, 43% roditelja mladenke i mladoženje doprinose budžetu vjenčanja [modernavjencanja.com], a samo 12% parova plaćaju sami svoje vjenčanje u cijelosti. U 2014. godini, 45% parova potrošio više od planiranog budžeta, oko 1 od 4 (26%) parova je ostalo u okviru svojih budžeta, a samo 6% parova je potrošilo manje od planiranog budžeta. 23% mladenaca nije niti imalo određen budžet za svoje vjenčanje u 2017 godini, a u 2009. ih je bilo samo 17% što nam govori da su mladenci sve više opušteni potrošiti koliko god treba na njihov najvažniji dan u godini.

Samo nam ostaje da se pitamo koliko su mladenci bili ekstremni sa svojim vjenčanjima u 2018. godini, a jedva čekamo to saznati iz novog istraživanja poznatog portala The Knot koji će biti objavljen u 2019. godini.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!