Povećavanje efikasnosti ureda

Na poslu i uredu provodimo minimalno osam sati dnevno. Unutar tog vremenskog perioda efikasnost naravno nije moguće konstantno održati na najvišim nivoima. Ali je zato svakako moguće povećati ili zadržati vitalan nivo efikasnosti uz primjenu nekoliko jednostavnih i pristupačnih metoda koje će uzajamno poboljšati radnu atmosferu unutar vašeg ureda.

Komunikacija

Komunikacija je svakako najvažnija spona između radnika i poslodavca. Dobra i jasna interakcija s radnikom je esencijalna za održavanje efikasnosti unutar ureda. Poslodavac svakako mora biti komunikativan i biti u mogućnosti jasno iskomunicirati svoje ciljeve kao i svoja očekivanja od radnika. S druge strane zaposlenici također moraju biti slobodni i ohrabreni obratiti vam se za savjete u vezi zadataka koje ste pred njih postavili. Povećavanje motivacije kroz pohvale za iznimno obavljen posao su više nego dobrodošle, povećat će raspoloženje radnika a ujedno i doprinijeti zdravijoj radnoj atmosferi.

Trening, socijalizacija, teambuilding

Druženje unutar ureda je svakako drugačije od onoga van ureda, dalje od poslova i zadataka. Stoga je popularna ideja održavanja team buildinga od skora došla i do naših krajeva. Ideja je poprilično jednostavna, team building je proces zbližavanja i treniranja ljudi kroz lepezu aktivnosti i predavanja [wrike.com] kako bi bolje funcionirali kao tim na radnom mjestu. Ključni faktor team buildinga je naravno socijalizacija i djeljenje zajedničkih iskustava među članovima tima što će automatski povećati produktivnost ureda.

Odustanite od perfektne vizije

Česta je greška poslodavaca da od svojih radnika očekuje perfekciju. Ovo je navika koje se što prije treba riješiti jer i na osobnom primjeru možete shvatiti da perfekcija zapravo ne postoji. Naravno ovo ne znači da treba tolerirati velike greške, ali isto tako nema potrebe praviti dramu oko jednog tipfelera i slično. Radije se fokusirajte na to kako da greške koje se učestalije ponavljaju lakše uoče i isprave.

Dobra organizacija ureda

Dobro opskrbljen i organiziran ured je svakako važan korak u povećavanju efikasnosti. Uredski materijal [omot.hr] i pribor moraju biti redovito ažurirani. Nema potrebe čekati zadnji trenutak za novu nabavku, nego to radije učinite tjedan dana ranije, pogotovo ukoliko je jasno da se prošlomjesečna nabavka ubrzano troši. Ukoliko je ovo vremenski problematično i ograničavajuće, nabavku možete organizirati online u samo par klikova mišem.

Ugodna estetika ureda

Ukoliko ste vidjeli neke od fotografija ureda modernih svjetskih firmi poput Googlea, Facebooka ili Instagrama [wired.com], možete primjetiti da njihovim uredima prevladavaju žive boje, inovativan dizajn i pozitivna atmosfera. Naravno, takve urede i luksuz si ne mogu svi priuštiti, ali svakako je moguće umjesto sivih zidova i tmurnog osvjetljenja unijeti malo živosti u ured, barem uz par živopisnih slika i pokojom zelenom biljkom. Ovo je nešto što će podići raspoloženje zaposlenih, pogotovo u hladnim i tmurnim zimskim mjesecima.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!