Najbolji promotivni događaji za lansiranje novih proizvoda

Lansiranje novih proizvoda je vrlo zahtjevan zadatak. Potrebno je privući pažnju ranih inovatora, ljudi koji su u stalnoj potrazi za nečim novim i interesantnim. Kako se izdvojiti u moru proizvoda? Organizacija događaja [eventplus.rs] promotivne prirode je jedan od načina, a ovo su brendovi koji su to uspješno uradili.

Skok sa ivice svemira

Prije pet godina sproveden je događaj koji će ostati upamćen kao marketinška kampanja s najvećom dozom znanosti. U ovaj pothvat je bilo uključeno mnogo inženjera, kao i sama NASA. Naravno, riječ je o kampanji Red Bulla i skoku avanturiste Felixa Baumgartnera sa nekoliko tisuća metara nadmorske visine.

Ova kampanja je jedan od događaja koji je obilježio 2012. godinu. Događaj [youtube.com] se emitirao uživo na 80 TV kanala u 50 zemalja širom svijeta. Na društvenim mrežama je cijela kampanja ostvarila više od 100 milijuna pregleda. Skok sa ivice svemira je podigao prodaju za 13%, kao i vrijednost Red Bulla kao brenda.

Pritisnite za dramu

Tipičan uspavani belgijski trg je 2012. godine postao jedna od najdramatičnijih lokacija na svijetu! Na sred trga u malom belgijskom gradu, postavljeno je crveno dugme, a strelica okačena iznad je davala znak: „Pritisnite za dramu”.

Ljudi su zagonetno prolazili i oklijevali pritisnuti dugme za koje nisu imali pojma što radi. Kada bi netko konačno skupio hrabrost i pritisnuo dugme, nastao bi pravi cirkus! Iste sekunde dolazi hitna pomoć, nastaje tuča, pojavljuju se plaćenici u zatamnjenom mercedesu, dolazi do pucnjave, a tu je i oskudno odijevena misteriozna djevojka na brzom motoru!

Ovaj događaj nije završio u medijima kao crna kronika, već kao uspješna kampanja za televizijsku mrežu TNT i njihov kanal „Dnevna doza drame’’. Video možete pogledati na ovom linku [youtube.com].

Događaj koji je lansirao najprofitabilniji proizvod u povijesti

Kada govorimo o događajima koji su lansirali uspješne proizvode, ne možemo ne pomenuti događaj koji je predstavio najprofitabilniji proizvod u povijesti: iPhone.

Steve Jobs sigurno nije bio najprijatnija osoba, ali je vraški dobro znao kako napraviti interesovanje za novi proizvod. Lansiranje revolucionarnog iPhone-a 2007. je postavilo tok razvoja pametnih uređaja do danas. Prve godine je prodato oko 1.4 milijuna uređaja, a do danas je predstavljeno 8 generacija Apple-ovog telefona i prodato više od milijardu iPhone-a. iPhone je glavni proizvod tvrtke Apple, koja je danas najvrednija tvrtka [poslovni.hr] na finansijskom tržištu.

Kavu za ponijeti molim!

Vjerujete li u magiju ili telekinetičke sposobnosti? Da ste se kojim slučajem našli u situaciji kao ljudi tjekom ovog događaja, u sekundi bi preispitivali sva svoja uvjerenja! U svrhu promocije remakea horror filma Carrie, klijenti koji došli u obližnji kafić po svoju dozu kofeina doživjele su blizak susret sa silama iz nepoznate dimenzije.

Klijenti su, nesluteći da se nalaze u lokalu koji je ispunjen glumcima i opremljen skrivenim uređajima, prisustvovali sceni u kojoj jedan običan sukob dobiva epske proporcije. Stolovi, slike i knjige su ljetjele po kafiću, a pojedincu su izletjeli iz kafića prvom prilikom. Pogledajte kako je to izgledalo [youtube.com].

Pionir promotivnih događaja

Kada pomislite na promotivne događaje i lansiranje proizvoda, možda su vam prve asocijacije ličnosti kakve su primjerice Steve Jobs, Bill Gates ili Elon Musk. Međutim, pionir promotivnih događaja ovladao je ovom vještinom mnogo prije spomenutih ličnosti.

Virtouz PR-a, Phineas T. Barnum je voljen od strane mnogih, i preziran od strane drugih. Tako je valjda uvijek sa ličnostima koje su utjecale na svijet. Phineas je ostao zapamćen kao otac „hajpovanja”, stvaranja ogromnog interesovanja za neki događaj. Čuven je po izreci: „Svake minute rodi se jedna naivčina”. Njegove izvjedbe su prikazivane širom svijeta, u Engleskoj, carskoj Rusiji i u ostatku Europe.

Pribjegavao je raznim tehnikama promocije, a za svoj čuveni cirkus je jednom prilikom orao njivu koristeći ralo prikačeno za leđa cirkuskog slona!

Pogledajte još: 10 reklama koji su promijenili svijet [poslovni.hr]

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!