Da, trebate imati svoju web stranicu

Isplati li se imati web stranicu? Ovo je jedno od najčešćih pitanja koja mi postavljaju, a kratak i direktan odgovor bi trebao biti samo jednostavno - DA. Ali naravno, uvijek se trudim obrazložiti zašto smatram da je ovo ne samo korisna, nego zapravo nužna stvar za bilo koji iole ozbiljan biznis. Bez obzira čime se bavili web prisutnost je itekako bitna, jer veliki broj ljudi prilikom potrage za robama i uslugama više ne djeluje samo na lokalnoj razini, nego zapravo globalno, putem Interneta. Stoga ako vaša informacija danas nije dostupna na Internetu – manje više i ne postojite.

Kako možete povećati svoju web prisutnost?

Start je svakako zakup hostinga i prigodne reprezentativne domene. Na odabir domene svakako obratite pozornost jer to je nešto što će vas svugdje pratiti i nikako ne želite ostaviti dojam neprofesionalnosti na svoje potencijalne klijente. S druge strane odabir hosting paketa ovisi o karakteristikama vaše stranice. Manji paketi će svakako biti dostatni ukoliko će vaša stranice biti samo online portfolio s kontaktima i opisom usluga koje nudite. Ako planirate kompliciraniju stranicu s implementiranom web trgovinom, odabir većeg paketa će biti nužan. Ukoliko nećete sami dizajnirati stranicu, razgovor o ovo temi s vašim dizajnerom bi trebao riješiti sve nedoumice.

Nakon svega ovoga bilo bi poželjno uraditi i optimizaciju web stranice za search engine. Ovaj vid optimizacije, popularno zvani SEO je dugotrajni proces rankiranja vaše stranice na Googleu prilikom pretrage po željenim ključnim riječima ili frazama. Što se višlje budete nalazili među izlistanim rezultatima - to su veće šanse da će posjetitelji doći baš na vašu stranicu. Međutim sam SEO [hr-seo.com] proces je uzrazito kompliciran i vremenski zahtjevan, stoga je ovo nešto što je najbolje prepustiti profesionalnom timu.

Nakon što budete imali sređenu i funkcionalnu web stranice, potrebno je prezenturati istu potencijalnim klijentima i posjetiteljima, a to je najlakše postići pravovremenim prisustvom na društvenim mrežama. Naravno ovdje mislim na Facebook i Twitter, danas dvije najpopularnije mreže [statista.com] s ogromnim brojem korisnika. Vaš profil na ovim mrežama mora ostaviti dojam profesionalnosti, stoga prilikom otvaranja budite spremni ispuniti sve potrebne detalje, postaviti svoj prepoznatljivi logo, pružiti validne linkove na svoje druge profile i službenu stranicu itd. Nakon što se povežete sa sličnim biznisima i ljudima od interesa, svoju komunikaciju na društvenim medijima morate držati na visokom nivou, gramatika mora biti ispravna a komunikacija čista i jasna. Od vas će se također tražiti ažurnost u postavljanje novih sadržaja i zanimljivosti. U suprotnom ukoliko aktivnost vaših profila ne postoji, vrlo brzo počet ćete gubiti sljedbenike, što je suprotan efekt od onoga što zapravo želite.

Ukoliko vodite veći biznis, aktivnost na vašim social media profilima će naravno biti veća, stoga možda nije loše razmisliti o upošljavanju osobe koja će brinuti o svemu ovome. Ta profesija je u svijetu kao i kod nas poznata kao community manager [socialfresh.com]. Ljudi koji se ovime bave su rječiti i strpljivi, jer komunikacija na ovim mrežama nije najnužnije uvijek ugodna, stoga treba znati zadržati smirenost, saznati u čemu je problem i pokušati sve riješiti na obostrano zadovoljstvo.

Po nedavnom istraživanju, 10% svih kupnji u SAD je obavljena online. Ovo se može činiti kao mali broj, ali zapravo se radi o visokom ukupnom utržku koji nijedna poslovno osviještena osoba ne bi smjela ignorirati. Najbolje od svega je što će taj postotak vremenom samo rasti. Smatram da još nema razloga za strah od smrti klasičnih trgovina, ali treba se pomiriti da se dio profita svakako prebacuje online [websveznalica.com]. Upravo stoga, ukoliko nemate online prisustvo - automatski gubite frakciju potencijalnog profita.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!