Zatvaraju se francuski bistroi

Autor: Sandra Krstev Barać , 16. srpanj 2009. u 22:00

Čini se da zaštitni znak francuske gastronomije – višesatni ručak koji se sastoji od predjela, glavnog jela, sira i deserta uz neizostavno crno vino i espresso za finiš, polako, ali sigurno postaje stvar prošlosti.

Iako, još nisu napustili svoju ljubav prema blagovanju, brojke pokazuju da sve više Francuza pribjegava skromnom sendviču za ručak. Štoviše, većina ga zalijeva bezalkoholnim napitkom dok sjedi za radnim stolom. Posljedica promjena navika je sve veći broj susjedskih bistroa i restorana koji zatvaraju svoja vrata. Tako je njihov broj pao sa 200 000 koliko ih je bilo prije pola stoljeća, na današnjih 38 600. Samo ih je prošle godine propalo više od 2 000. S druge strane, prodaja sendviča porasla je za 10 %. Stručnjaci smatraju da je ekonomska kriza tek djelom zaslužna za boom prodaje sendviča. Prehrambene navike također reflektiraju stav mlađih generacija prema obrocima, a u obzir treba uzeti i sve veći pritisak na poslu koji ostavlja malo ili nimalo vremena za kvalitetan obrok.

Komentirajte prvi

New Report

Close