Zagreb dobiva regionalno središte za prodaju rabljenih automobila

Autor: Stanko Borić , 03. lipanj 2010. u 22:00

U centru će se nuditi usluge kreditiranja, leasinga ali i savjetodavne usluge glede odabira vozila koje najbolje odgovara profilu klijenta

U zagrebačkom naselju Buzin idućeg tjedna svečano će se otvoriti najveći salon rabljenih automobila u Hrvatskoj. Salon će biti dio novog centra tvrtke ALD Automotive, koja posluje u sklopu francuske bankarske grupacije Societe Generale, u čijem vlasništvu je Splitska banka, te koja je na našem tržištu prisutna od 2005. godine. U tvrtki imaju velike ambicije te najavljuju da će novi salon postati središte prodaje rabljenih automobila za cijelu regiju. “Intencija je da postanemo najveći, najkvalitetni i najpouzdaniji prodavač rabljenih vozila u Hrvatskoj. U Hrvatskoj već postoji nekoliko ozbiljnih tvrtki koje se time bave, ali smatramo da s obzirom na naš međunarodni ‘‘know-how’’ koji uključuje sustave u 40 država i flotu od preko 800.000 automobila, možemo zauzeti bolju poziciju na tržištu od one koju trenutno imamo”, ističe Marsel Žanpera, generalni direktor ALD Automotivea.

Cilj je potpuna usluga
U ponudi ALD Carmarketa, što je ime brenda formiranog u svrhu prodaje automobila, nalazit će se vozila koja je do ALD Automotive do sada održavao. Naime, osnovna djelatnost tvrtke inače je pružanje usluga full-service leasinga za osobne automobile i teretna vozila do 3,5 tona nosivosti, djelatnost kojom se tvrtka već bavi u 40 država svijeta (gotovo sve europske zemlje, Rusija, Kina, SAD, Brazil, Meksiko, Indija, Egipat). “Ideja ALD Carmarketa je prodaja provjerenih vozila koja imaju svoju povijest. Kupac će moći dobiti sve podatke o eventualnoj šteti na automobilu, o svim popravcima i servisima koji su na njemu obavljeni jer sve to imamo u našem sustavu. Za svako vozilo iz portfelja imamo sve podatke o aktivnostima koje su napravljene tijekom trajanja ugovora u najmu te stoga i dajemo produljenu garanciju za njih, a pružt ćemo i uslugu pomoći na cesti. Zato i naš slogan jest: “Vozila kojima svijet vjeruje” jer se radi o provjerenim vozilima.”, kazao je Žanpera. Dodaje da očekuje da će njihov centar postati središte prodaje vozila za cijelu regiju jer bi ALD u Hrvatskoj prodavao i vozila iz svojih podružnica u Mađarskoj, Sloveniji, Srbiji Austriji i ostalim zemljama. U drugoj fazi razvoja predviđeno je da se u ponudi nađu i vozila sa velikih tržišta poput Italije, Francuske i Engleske, gdje tvrtka ima svoje podružnice. Klijenti ALD-a prvenstveno su velike domaće i internacionalne kompanije (Siemens, Coca-Cola, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson) s kojima tvrtka ima ugovore i poslovnu suradnju na svjetskom nivou.

“Naravno, imamo i programe za male i srednje tvrtke, ali iskustvo je pokazalo da je isplativost za klijenta veća ako se radi o većim voznim parkovima jer u tim slučajevima tvrtke ostvaruju znatne uštede u nekoliko segmenata”, kazao je Žanpera, dodajući da je prednost novog centra i ta da će klijenti moći sve obaviti na jednom mjestu i preuzeti automobile na licu mjesta. Naime, to je drugačije od njihovog dosadašnjeg načina rada u kojem su preko partnera i mreže dobavljača isporučivali vozila. U centru će se raditi i primopredaja vozila kojima ističe ugovor o leasingu, a ta vozila će se odmah pripremati za prodaju u ALD Carmarketu. Tamo će se dogovarati i način financiranja nabavke vozila, a uz, naravno, gotovinu, nude se opcije leasinga i klasičnog kredita. Žanpera nije specificirao koje će marke vozila prvenstveno imati u svojoj ponudi već je kazao da se radi o nekoliko glavnih marki automobile koje su poznate po svojoj flotnoj prodaji. “U Hrvatskoj je prisutno puno marki automobila, ali samo za nekoliko njih se može reći da su uistinu flotne marke. Ne bih nabrajao koje su to marke, ali bez obzira što smo francuska tvrtka to ne znači da protežiramo francuske marke automobila već one marke koje klijent odabere”, kazao je.

Odabrati najbolje za klijenta
Također u centru će se nuditi i savjetodavne usluge glede odabira vozila koja najviše odgovaraju profilu klijenta. “S našim ‘‘know-how’’ iskustvom možemo preporučiti koje su marke najpogodnije glede emisije štetnih plinova što je danas vrlo bitno. Dakle, klijentu dajemo savjete od cijene po kilometru, koja pak ovisi o marki vozila, njegovim perfomansama i snaz, pa sve do dijela o emisiji Co2 o čemu već danas postoje strogi pravilnici. Stoga sugeriramo klijentu o kojim se najpovoljnijim markama radi kada je Co2 u pitanju, kod kojih vozila su najveće uštede, da li da odaberu dizelske ili benzinske motore i slično. Možete voziti automobil koji stoji 100.000 eura i automobil koji stoji 60.000 eura za istu mjesečnu najamninu, ovisno o tome o kojoj se marki radi, kakav je motor, koja je oprema, kakva je emisija ispušnih plinova. Mnogo je tih faktora koji utječu na određivanje cijene najma po kilometru”, zaklljučio je Žanpera.

Donacija

Svečano otvorenje
Svečano otvorenje centra na adresi Nadinska 33a u Velikom Polju kraj Buzina bit će 9. lipnja. Otvorenju bi trebalo nazočiti 300 uzvanika. ALD će tom prilikom udruzi žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja “Sve za nju” donirati automobil Peugeot 308.

Komentirajte prvi

New Report

Close