‘Zabavnim jelima i pripremom dolazimo do nove publike i kupaca’

Autor: Marta Duić , 05. ožujak 2015. u 22:01
Dražen Đurišević voditelj je Cooking showa/M. Jurinec/PIXSELL

Gastronomske specijalitete i menije mijenjaju gotovo na svakoj manifestaciji, ovisno o mjestu održavanja showa i o proizvodima koje Podravka plasira na tržištu.

Dražen Đurišević ugostiteljstvom se bavi od 1992. godine, a danas je dio Podravkina gastro-tima i sa svojim suradnicima priprema Cooking show kojeg je pokrenula naša najveća prehrambena kompanija. U sklopu tog projekta Đurišević radi na promociji Podravkinih proizvoda i sve prisutne na Cooking show manifestacijama osvaja gastronomskim specijalitetima i načinom pripreme hrane. Za sebe kaže kako je majstor za mesni dio, a i inače preferira pripremu tog tipa delicija.

Đurišević se prisjeća kako je cijela priča počela preko odjela za velike kupce poput vrtića, škola i slično kojima su bile potrebne veće količine Podravkinih proizvoda. "Tada smo odlučili pokrenuti i Cooking show. On nije isključivo vezan uz kulinarstvo i čistu gastronomiju. Radimo i na promociji naših proizvoda kao i na prezentaciji i promociji cijele tvrtke", pojasnio je Đurišević ideju i početke ovog Podravkina projekta.

Idealna promocija
Gastronomske specijalitete i menije mijenjaju gotovo na svakoj manifestaciji, ovisno o mjestu održavanja Cooking showa i o proizvodima koje Podravka plasira na tržištu. "Trudimo se da cijela priča svaki put bude drukčija, ali cilj je uvijek isti – prezentirati Podravkine proizvode kroz pojedina jela i time postići da se za Podravku i naše specijalitete daleko čuje", tvrdi Đurišević. Ističe kako priprema i odabir jelovnika ovisi i o sezonskim namirnicama koje prate jelo koje će se nuditi posjetiteljima. "Ako se sve dobro pripremi i kvalitetno prezentira publici, oni će poželjeti slični ako ne i isti specijalitet napraviti kod kuće, a mi ćemo im pokazati kako kuhanje može biti jednostavno uz malo znanja i vještine", kaže Đurišević.

 

5promotora

radi na manifestacijama Cooking show

Jedna od manifestacija na kojoj Đurišević trenutno radi i u suradnji s timom priprema jelovnik te bira specijalitete za posjetitelje je Cooking show na Kosovu, u glavnome gradu Prištini. Odlučili su se organizirati pripremu sushija jer su uvjereni da će publiku oduševiti time. Kako kaže Đurišević, Podravka u ponudi ima novu sushi rižu pa je otud i krenula ideja za menu ovog Cooking showa. "Iako to nije tradicionalno jelo ovih prostora, sushi mnogi vole, a ne znaju ga kvalitetno i lako pripremiti tako da nam je uspjeh na manifestaciji zajamčen", istaknuo je Đurišević. Kako kaže, njihov Cooking show uvijek privuče posjetitelje jer je priprema drugačija od standardnih kulinarskih showova, što je uspjeh za Podravku jer su svi oni potencijalni kupci i novi zadovoljni klijenti. "Dolaze i mnogi šefovi kuhinja i sami kuhari na što smo posebno ponosni", istaknuo je Đurišević.

Uhodana ekipa
Uz Đuriševića radi pet promotora Cooking showa koji su raspoređeni po regijama. Tim zajednički smišlja recepte i jelovnike za manifestacije vodeći se pritom originalnošću. "Bitna nam je prilagodba gostima i namirnicama, a kad radimo skupa kao tim više ideja nam pada na pamet", kaže Đurišević. Na velikim projektima surađuju svi promotori kako bi posao bio što kvalitetnije napravljen, a rezultati neizostavni. Uz tim promotora i ekipa četiri suradnika u Koprivnici koji su potpora u testiranju jela i pomoć su u realizaciji kada je potrebno. "Zabavnim jelima i pripremom dolazimo do nove publike i kupaca", poručio je Đurišević. 

Komentirajte prvi

New Report

Close