VIP želi 20 posto srpskog tržišta

Autor: Rato Petković , 19. rujan 2007. u 06:30

BEOGRAD VIP, operater mobilne telefonije kojeg je osnovao austrijski Mobilkom posluje u Srbiji tri mjeseca, a u tom poduzeću su već zadovoljni postignutim rezultatima. Prema Aleksandru Šperlu, direktoru VIP-a, broj korisnika njegovih usluga je šesteroznamenkast, što znači da ih je više od sto tisuća. Svoj dolazak na srpsko tržište, VIP je najavio snažnom promidžbom i ponudom jeftinih paketa, kao i poklonom tisuću mobilnih telefona. Uz najavu da će širenje VIP-a ići korak po korak Mobilkom je najavila kako kani u sljedećih pet godina osvojiti najmanje 20 posto tržišta. Takve ambicije temelje se na raširenoj Mobilkovoj mreži u drugim zemljama, što omogućava jeftinije telefoniranje u roamingu. To posebno pogoduje austrijskim poslovnim ljudima, kojih u Srbiji ima dosta. Dolazak Mobilkoma primorao je dva ostala operatera, Telekom i Telenor da snize cijene uslugama i ponude veći broj korisničkih paketa. Te dvije kompanije pokrivaju 88 posto domaćeg tržišta i grčevito se bore da ga sačuvaju.

Komentirajte prvi

New Report

Close