Novi jednodnevni seminari u lipnju i srpnju

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Ugrabite priliku i prijavite se odmah. Iskoristite popust za ranu prijavu od 450 kn. Dodatnih 20% za 5 i više sudionika iste firme.

Novi termini edukacija:

  • 31.05.2017. Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca HIT
  • 06.06.2017. Selekcija - Kako odabrati prave zaposlenike?
  • 07.06.2017. Komunikacija sa ljutim i "teškim" klijentima - napredni tečaj
  • 08.06.2017. Uspješno pregovaranje - vještine uspješnog pregovarača
  • 04.07.2017. Segmentiranje tržišta i upravljanje likvidnošću
  • 06.07.2017. Razvijte vještine strateškog i inspirirajućeg vođenja
  • 14.07.2017. Kako izgraditi dugotrajno kvalitetan odnos s kupcima? 
  • 20.07.2017. Leadership za mlade menadžere

  • 21.07.2017. Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca HIT

Program svakog seminara možete pogledati na www.poslovni.hr/seminari/ ili nas kontaktirajte na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Poslovni dnevnik u suradnji sa vodećim stručnjacima od 2014. godine organizira jednodnevne seminare za poduzetnike, voditelje timova, voditelje odjela, managere, vlasnike tvrtki i njihove zaposlenike. 

Poslovni dnevnik, prve poslovne dnevne novine, već 10 godina s vama. Garantiramo uspjeh! Budite i vi NO 1. Sve što Vam treba za uspješno poslovanje. 

Jednodnevna edukacija, male grupe - individualni pristup, vrhunski stručnjaci, ručak u restoranu, primjeri iz prakse, potvrda o sudjelovanju.​

Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca 31.05.2017. 

Kako komunicirati sa nezadovoljnim klijentima? Kak se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima? Što učiniti kad se kupac žali na proizvod ili isporučena usluga nije u sklad sa njegovim očekivanjima? Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. na seminaru ćemo naučiti kako upravljati prigovorima, ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju, kako se nositi sa tresnim situacijama, što napraviti kad dođe do konflikta, kak uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja. 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Selekcija - Kako odabrati prave zaposlenike? 06.06.2017.

Profesionalna selekcija kao stručni postupak odabira kandidata za određeno radno mjesto, vrlo je bitan dio poslovanja svake uspješne kompanije. Kvalitetan odabir odgovarajuće osobe prilikom zapošljavanja, osim utjecaja na cjelokupnu dinamiku radnog tima u kompaniji, značajno utječe i na smanjenje broja pogrešaka u radu, prevenira fluktuaciju, te reducira česte izostanke zaposlenika s radnog mjesta. Kako odabrati prave ljude za svoju tvrtku te kako ih motivirati i zadržati kada smo ih konačno pronašli? Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Komunikacija sa ljutim i "teškim" klijentima - napredni tečaj 07.06.2017. 

Napredni trening, namijenjen je polaznicima koji su završili osnovni trening "Ljuti i "teški" klijenti". Polaznici će obnoviti svoje znanje pomoću vježbi specijalno kreiranih za dubinsko usavršavanje tehnika komunikacije sa Ljutim i "teškim" klijentima. Koristiti ćemo se tehnikama koje će vam omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

Uspješno pregovaranje - vještine uspješnog pregovarača 08.06.2017.

Kako uspješno pregovarati  kada je druga strana bijesna, tvrdoglava, inzistira  ili vas možda želi obmanuti? Kako protivnika pridobiti da bude partner u pregovaranju? Na radionici  kroz konkretne primjere usvojite  znanja i vještine kako uspješno pregovarati sa sugovornicima i postići to što želite bez da izgubite strpljenje I fokus u najtežim trenucima pregovaračkog procesa. 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Segmentiranje tržišta i upravljanje likvidnošću 4.7.2017.

Što su ključne sastavnice financijskog restrukturiranja, kako se planira i provodi? Instrumenti prevencije i zaštite naplativosti potraživanja (kolaterali) te tehnike i koraci u naplati potraživanja. Kako se planira i mjeri likvidnost i ocjenjuju rizici nenaplativosti potraživanja? Kako se izrađuje sustav segmentacije tržišta prodaje? Nauite minimalizirati rizik naplativosti potraživanja od kupaca na jednostavnim primjerima vodćeg stručnjaka iz financija, troškova i restrukturiranja. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Razvijte vještine strateškog i inspirirajućeg vođenja 6.7.2017.

Radionica je namijenjena direktorima i vlasnicima malih i srednjih poduzeća, osobama u tvrtkama  koje svakodnevno moraju odnositi odluke i razvijati se kao vođe u svom poslu. Postanite strateški i inspirativni vođa kojeg vaša firma treba kako bi ostvarila snažan rast. Značajno povećajte tržišnu poziciju svoje firme. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

 

Kako izgraditi dugotrajno kvalitetan odnos s kupcima?  14.7.2017.

Ukoliko Vam je važan dugotrajan odnos s kupcima, želite dugotrajno stabilne prodajne rezultate i tražite specifična rješenja, onda je jedini put prilagodba potrebama kupaca i njihovoj različitosti. Seminar će Vam ukazati na važnost različitih pristupa kupcima, a praktična metoda „Virtualnog kovčega“ će Vam otkriti načine pomoću kojih ćete kupcu uvijek ponuditi ono što on stvarno treba s ciljem izgradnje dugotrajnog odnosa.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Leadership za mlade menadžere 20.07.2017.

Na ovom tečaju mladi menadžeri naučit će osnove delegiranja, motiviranja i upravljanja konfliktima u timu, što će ih pripremiti za buduće napredne vještine upravljanja timom zaposlenika. Cilj je veća produktivnost, timski rad, preuzimanje odgovornosti za postizanje ciljeva u okviru budžeta, na ispravan način i na vrijeme. Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Organizator seminara: Večernji list d.o.o. -  Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte kako je bilo na edukacijama u 2016. godini. Link na galeriju OVDJE

Zašto odabrati poslovne edukacije?

odmaknite se od rutine i stresa
sagledajte širu sliku problema
razmijenite iskustvo s drugim polaznicima
pronađite kreativni poticaj
imamo rješenje za Vaše poslovne izazove

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!