Pogledajte raspored održavanja svih edukacija u Poslovnom dnevniku

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Ugrabite priliku i prijavite se odmah. Odobravamo popust od 450 kn na ranu prijavu.

Poslovni dnevnik organizirao je u 2016. godini više od 70 jednodnevnih seminara i edukacija na kojima su sudjelovali poduzetnici, voditelji timova, voditelji odjela, manageri, vlasnici tvrtki i njihovi zaposlenici. 

Nove termine edukacija možete pogledati na našoj web stranici www.poslovni.hr/seminari ili nas kontaktirajte za organizaciju internih radionica na e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Budite i vi NO 1. Sve što Vam treba za uspješno poslovanje.

  • Jednodnevna edukacija,
  • male grupe - individualni pristup,
  • vrhunski stručnjaci,
  • ručak u restoranu,
  • primjeri iz prakse,
  • potvrda o sudjelovanju.

Novi termini edukacija za 2017. godinu:

 

Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca? 26.01.2017. POPUNJENO, NOVI TERMIN 9.03.2017.

Kako komunicirati sa nezadovoljnim klijentima? Kako se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima? Što učiniti kada se kupac žali na proizvod ili isporučena usluga nije u skladu sa njegovim očekivanjima? Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. Na seminaru ćemo naučiti kako upravljati prigovorima, kako ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju, kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kada dođe do konflikta, kako uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Motiviranje zaposlenika 1.02.2017. POPUNJENO, NOVI TERMIN 10.03.2017.

Menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“. Kako uspješno motivirati svoje zaposlenike? Što pokreće ljude? Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“? Zašto neki nisu timski igrači? Ako vas zanimaju odgovori na ova pitanja, onda nemojte propustiti naš seminar o uspješnoj motivaciji vaših zaposlenika i timova. Cilj edukaciji je poboljšati radnu uspješnost zaposlenika kako biste olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva vašeg poduzeća.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom 8.2.2017. POPUNJENO, NOVI TERMIN 22.03.2017.

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na tu funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom (novom) timu. Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka kroz usmjeravanje zaposlenika, delegiranje zadataka i razvojnih razgovora. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Selekcija - Kako odabrati prave zaposlenike za svoju kompaniju? 15.02.2017. ODRŽANO

Kvalitetan odabir odgovarajuće osobe prilikom zapošljavanja, osim utjecaja na cjelokupnu dinamiku radnog tima u kompaniji, značajno utječe i na smanjenje broja pogrešaka u radu, prevenira fluktuaciju, te reducira česte izostanke zaposlenika s radnog mjesta. Kako odabrati prave ljude za svoju tvrtku? Kako ih motivirati i zadržati kada smo ih konačno pronašli? Edukacija namijenjena direktorima, zaposlenicima ljudskih, voditeljima timova koji imaju znatan utjecaj na pri zapošljavanju novih zaposlenika.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima 22.02.2017. 

U svakodnevnom poslovanju susrećete se sa ljutim i teškim klijentima? Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman te koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije.

Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.  Voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno. Upravljati vlastitim stanjma i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima i razumijeti ljutnju kao način manipulacije klijenata, kao i procjeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Prezentacijske vještine 8.3.2017.

Kako prezentirati tako da osvojite svoje slušatelje? Naučite sve o strategiji i strukturi prezentacije, važnosti verbalne, paraverbalne i neverbalne komunikacije, pobijedite nervozu i tremu. Na ovom tečaju steći ćete prezentacijske vještine i dobiti alate za pripremu uvjerljivih prezentacija. Zašto investirati u edukaciju? Polaznici će unaprijediti svoje vještine prezentiranja, govorništva i javnog nastupa, izgraditi osobni komunikacijski stil  koji je prilagođen ciljanoj publici, prilagoditi prezentiranje auditoriju te pripremiti i izvesti uspješnu prezentaciju, koja će postići planirani poslovni cilj.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca? NOVI TERMIN 9.03.2017.

Kako komunicirati sa nezadovoljnim klijentima? Kako se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima? Što učiniti kada se kupac žali na proizvod ili isporučena usluga nije u skladu sa njegovim očekivanjima? Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. Na seminaru ćemo naučiti kako upravljati prigovorima, kako ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju, kako se nositi sa stresnim situacijama, što napraviti kada dođe do konflikta, kako uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Motiviranje zaposlenika NOVI TERMIN 10.03.2017.

Menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“. Kako uspješno motivirati svoje zaposlenike? Što pokreće ljude? Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“? Zašto neki nisu timski igrači? Ako vas zanimaju odgovori na ova pitanja, onda nemojte propustiti naš seminar o uspješnoj motivaciji vaših zaposlenika i timova. Cilj edukaciji je poboljšati radnu uspješnost zaposlenika kako biste olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva vašeg poduzeća.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Leadership - Efektivno upravljanje biznisom 16.03.2017.

Trening namijenjen voditeljima i vlasnicima biznisa za razvoj upravljačkih i menadžerskih kompetencija. Koji su uzroci nerazumijevanja i nesporazuma zaposlenika i voditelja/direktora? Kako i za koga kreirati poslovni zadatak? Kako i zašto delegirati zadatak (odgovornost), Mogu li direktori napraviti kontrolu realiziranog? Analiza i ispravljanje grešaka. Upravljanje biznisom kroz upravljanje zaposlenicima. Temeljne menadžerske odgovornosti:Poslovno planiranje,Analiza procesa,Odgovornosti,Delegiranje,Zadavanje zadataka,Poslovno komuniciranje,Efikasnost biznisa.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE. 

Upravljanje prodajom, kupacima i marketingom 20.3.2017.

Prodaja je srce svakog poduzeća. Bez prodaje, poduzeća stagniraju, međutim problem nastaje kada stagniraju i s „dobrom“ prodajom. Pitanje koje se nameće je: Kako je to moguće? Važno je znati da nije svaka prodaja kvalitetna. Kako izmjeriti i uočiti sve navedeno i pomoći sektoru prodaje i marketinga u određivanju daljnje strategije? Kako odrediti koji su nam ključni kupci? Što kada imamo neprofitabilne kupce? Kako rasporediti troškove koji su „indirektni”? O čemu voditelj prodaje, ključnih kupaca treba voditi računa? Zašto prodaja treba voditi računa i o naplati? Kako ulaganje u promociju i marketing utjeće na prodaju proizvoda? Da li je naša marketinška kampanja bila uspješna? Odgovore na sva pitanja donosimo na konkretnim primjerima iz prakse uz simulacije raznih slučajeva i scenarija.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Upravljanje radnim učinkom 31.3.2017.

Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Ukoliko zaposlenici imaju kvalitetno postavljene ciljeve i sustav koji prati njihovu realizaciju, točno znaju koja su njihova zaduženja i odgovornosti. Kako mjeriti i evaluirati radni učinak? Kako postaviti ciljeve i pratiti realizaciju? Kako voditi evaluacijske razgovore? Nagrađivanje i razvoj zaposlenika. 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

 

Učinkovito delegiranje i rukovođenje timom  NOVI TERMIN 5.04.2017.

Mnogim menadžerima, osobito onima koji su tek stupili na tu funkciju, najveći je izazov delegirati zadatke svom (novom) timu. Nakon ovog seminara menadžeri će razviti svoju vještinu upravljanja timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka kroz usmjeravanje zaposlenika, delegiranje zadataka i razvojnih razgovora. Svrha seminar je naučiti i znati primijeniti pravilne tehnike i stilove upravljanja zaposlenicima (individualno ili u timu), kako bi se postiglo efikasnije postizanje ciljeva i rasterećenje od mikro-menadžerskih operacija, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Uspješno pregovaranje - vještine uspješnog pregovarača 10.4.2017. NOVO

Kako uspješno pregovarati  kada je druga strana bijesna, tvrdoglava, inzistira  ili vas možda želi obmanuti? Kako protivnika pridobiti da bude partner u pregovaranju? Na radionici  kroz konkretne primjere usvojite  znanja i vještine kako uspješno pregovarati sa sugovornicima i postići to što želite bez da izgubite strpljenje I fokus u najtežim trenucima pregovaračkog procesa. 

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Naučite tajne prodaje 20.4.2017.

Cilj seminara je povećanje prodajnih kompetencija polaznika koji će omogućiti bolju realizaciju pridobivanja i zadržavanja Vaših kupaca, postići i premašiti prodajne ciljeve te kako povećati lojalnost korisnika, unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja, konstruktivno upravljanje prigovorima te kako povećati zadovoljstvo kupaca.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Kako odlučivati na temelju izvještaja iz kontrolinga? 24.4.2017.

Od mnoštva informacija treba odabrati one koje nešto o upravljanju govore, te ih sublimirati u smislene i lako čitljive izvještaje.  Naučite koje su inforamcije bitne za donošenje odluka, kako ih prikazati na najbolji način te kako upravljati poduzećem na temelju dobivenih informacija.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Konstruktivno rješavanje sukoba u timu 5.5.2017.

Svaki menadžer mora znati kako voditi timove i upravljati konfliktima u timu. No, svaki konflikt ne mora nužno značiti da se radi i o sukobu. Na ovom seminaru naučit ćete što sve uzrokuje konflikte, dovodi do sukoba te kako reagirati na njih. Kroz interaktivne vježbe primijenit ćete komunikacijske alate koji će vam pomoći da poboljšate međusobnu suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

INSIGHTS psiho-logična prodaja 19.05.2017.

Zašto neki prodavači prodaju s lakoćom,  a drugi nikako ne mogu uspostaviti kontakt s kupcem? Jeste li ikada doživjeli da Vam jedan kupac „leži“, da kod drugoga nikako ne uspijevate pronaći okidač? Suvremeni kupac je informiran, pametan, školovan. On primjećuje kad ga prodavač želi „preveslati“ koristeći komunikacijske i ine trikove. Ukoliko Vam je važan dugotrajan odnos s kupcima, želite dugotrajno stabilne prodajne rezultate i tražite specifična rješenja, onda je jedini put prilagodba potrebama kupaca i njihovoj različitosti.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Javni govor ko iz rukava 24.05.2017.

Naš seminar nije profesorsko filozofsko naganjanje teorije o ciceronovskim sposobnostima. Naš seminar je praktični uvod u strukturu dobre prezentacije i govora sa svime što bi Vam moglo koristiti u privatnom ili poslovnom okruženju. Biti dobar prezentator i uspješan govornik nije pitanje talenta i veličanstvenog znanja, nego vježbe i volje. Ako želite postati govornik, koji iz rukava može pripremiti kvalitetan govor i poslovnu prezentaciju, onda je ovo seminar za Vas.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.  

Kako donijeti odluke i riješiti probleme 26.5.2017.

Menadžeri koji ne izbjegavaju rizike, nego aktivno njima upravljaju, su dokazano uspješniji. Investicijom u ovu edukaciju steći ćete uvid u teoriju i najbolje prakse, tehnike i alate koji Vama i Vašem timu mogu pomoći da na brz i strukturirani način uđete u korijen problema, potaknete kreativnost i inovativnost Vaših zaposlenika u generiranju mogućih rješenja, kako bi izabrali ono najbolje za  tvrtku.

Više o seminaru i prijavi pročitajte OVDJE.

 

Organizator seminara: Večernji list / Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Pogledajte kako je bilo na edukacijama u 2016. godini. Link na galeriju OVDJE

 

 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!