U budućnosti će sve više žena biti na visokim pozicijama

Autor: Ana Lučin , 17. siječanj 2011. u 22:00

Cilj konferencije ‘Žene – lideri novog doba’ je odgovoriti na pitanje kakve su žene u poslovnom svijetu, kaže vlasnica tvrtke Filaks Elvira Mlivić Budeš

Jesu li žene lideri novog doba, životni stil žena u Hrvatskoj te žene i poslovni coaching neke su od tema o kojima će se raspravljati na drugoj po redu konferenciji za razvoj žena u poduzetništvu “Žene – lideri novog doba”. Konferencija će se održati 3. ožujka u zagrebačkom hotelu Four Points by Sheraton, u organizaciji zagrebačke tvrtke Filaks.

Prema riječima vlasnice tvrtke Filaks Elvire Mlivić Budeš, cilj konferencije je odgovoriti na pitanje kakve u žene u poslovnom svijetu. “Otkrit ćemo pojedinosti o životnom stilu žena u Hrvatskoj, ali i dati odgovore na brojna pitanja i otvoriti diskusiju o tome kako žene komuniciraju s ostalim članovima tima, kao i kakve su u ulozi podređenih ili nadređenih”, kaže Mlivić Budeš, dodajući kako će konferencija omogućiti i umrežavanje poslovnih žena. Kako ističe, namjera je ukazivati na različitosti ženskog i muškog načina poslovanja te pronaći rješenja koja će suprotnim spolovima u zajedničkom suživotu i radu omogućiti kvalitetniju komunikaciju. “Žene su htjele biti ravnopravne s muškarcima, pa su puno ulagale da im postale slične. No, danas možemo reći da su u poslovnom svijetu ipak drugačije od muškaraca”, navodi Mlivić Budeš. Također, žene sve više ulažu u edukaciju pa se, kako ističe, očekuje da će ih u budućnosti biti sve više na visokim pozicijama. “To znači da će se u menadžmentu neke stvari mijenjati. Primjerice, žene vode brigu o komunikaciji, dok su muškarci orjentirani prema cilju i budućnosti pa ne obraćaju pažnju kako se netko osjeća putem do cilja. Također, žene imaju određeni kod zajedništva. U komunikaciji su emotivne, a emocije pokazuju više nego muškarci, čak i u pregovorima te na poslovnim sastancima.

Više pričaju i više iznose to što misle”, pojašnjava vlasnica Filaksa. Povodom konferencije i predavanja koje će se održati, tvrtka Ipsos Puls definirala je nekoliko karakteristika tipičnih za žene, temeljenih na BrandPuls istraživanju, provedenom na četiri tisuće ispitanika. “Žene u Hrvatskoj sklone su aktivnom i sadržajno ispunjenom provođenju slobodnog vremena. Uz druženje i zabavu s prijateljima, nastoje otići u kino, kazalište ili na koncert. Koriste računalo, kako za zabavu tako i za rad i obrazovanje. Rade na osobnom razvoju kroz čitanje knjiga i polaženje tečajeva i seminara, a teže i mnogo putovati”, poručuju iz Ispos Pulsa. Također, navode kako su ženama aktivnosti koje nemaju dodatan sadržaj manje privlačne kao dio slobodnog vremena. U provođenju slobodnog vremena u kući, žene poduzimaju niz različitih aktivnosti poput brige za kućanstvo, obitelj, kućnog ljubimca, vrt, čitanje knjiga ili tiska, igranje lota ili binga te kućne hobije. “Ženama pažnju zaokupljaju prije svega ‘pikanterije’ s estradne scene, kao i trajna briga za vlastiti izgled i ljepotu. Dnevna politika, sportske teme i briga za zdravlje ih vrlo malo ili uopće ne zanimaju”, kažu u Ipsos Pulsu.

Komentirajte prvi

New Report

Close