Turneja vinara za sustavno brendiranje graševine

Autor: Poslovni dnevnik , 12. ožujak 2013. u 21:59
Graševina čini 29 posto hrvatskog vinogradarstva/PIX

Cilj udruge je da vrati graševinu na pijadestal koji zaslužuje u hrvatskom i međunarodnom vinogradarstvu i vinarstvu.

U Opatiji je jučer započela jadranska turneja hrvatskih proizvođača graševine koju organizira Udruga Graševina Croatica, koja okuplja 12 proizvođača vina i dvije udruge s ukupnom godišnjom proizvodnjom od više od 11 milijuna litara vina.

O značaju koji ima graševina najbolje svjedoči podatak da ta vinska vrsta čini 29 posto ukupnog hrvatskog vinogradarstva. Po riječima Davora Zdjelarevića, člana Graševina Croatice, cilj udruge je da vrati graševinu na pijadestal koji zaslužuje u hrvatskom i međunarodnom vinogradarstvu i vinarstvu, odnosno da se sustavno i trajno brandiraju graševina i regije u kojima ona uspijeva. Kušanje je namijenjeno ugostiteljima, hotelijerima, distributerima, vlasnicima vinoteka i sommelierima.

Komentirajte prvi

New Report

Close