Ne sudite knjigu po koricama

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Bez dobre prezentacije, nema prodaje bez obzira koliko je proizvod kvalitetan. Čovjek je vizualno biće.

Iako to sami sebi ne volimo priznati, sudimo temeljem izgleda. Što nam se više sviđa ambalaža, artikl nam izgleda ljepše i privlačnije pa je sigurnije da ćemo taj proizvod u konačnici i kupiti.
U pravilu knjigu po koricama sudi velik broj ljudi. Ljepše se bolje prodaje.

Magičnih 7 sekundi. Naime, toliko treba ljudskom mozgu da napravi prvi dojam. Lijepo  i funkcionalno pakiranje može biti odličan način za probijanje novog proizvoda na tržištu. Ako se uz pakiranje “zapakira” i dobra priča -  to je to.

Boje utječu na ljudsku psihu.

  • Crvena je jaka boja i uglavnom se koristi da bi se naglasila “uzbudljivost” proizvoda.
  • Žuto je veselo. Zato se koristi i kod pakiranja proizvoda koji trebaju biti veseli.
  • Zeleno je boja koju ćete naći na većini proizvoda na policama zdrave hrane. Povezuje se sa svime što je “zemljano”, “zdravo” i “prirodno”. Znači ravnoteža i harmonija. Da, zelena odaje dojam harmonije.
  • Bijelo znači jednostavno, nevino i čisto, a crno moć, kontrolu, jačinu i ekskluzivnost.

3 savjeta za opis proizvoda koji će ga uspješno prodati:

  1. Opišite benefite – kupac kupuje proizvod da bi se osjećao bolje ili da bi rješio neki svoj problem. Dobar opis proizvoda daje ideju kupcu što sve s proizvodom može, na koji će način popraviti njegov život i riješiti njegove probleme.
  2. Aktivirajte kupčeva čula - Hrskava, sočna, meka, mirisna, svježa... ili ledena, topla... pridjevi su koji pomažu dočarati iskustvo koje bi kupac mogao imati nakon što kupi vaš proizvod.
  3. Iskustva drugih korisnika - Svjedočanstva su vrlo popularan način predstavljanja i opisa proizvoda. 

Više o psihologiji prodaje i navikama kupaca pročitajte OVDJE

Poslovni dnevnik organizira seminar naziva “Moć uvjeravanja u prodaji”

Prvi termin 23.studenog 2016. POPUNJENO

Drugi termin 3. ožujka 2017. PRIJAVE U TIJEKU

Prijaviti se možete i Vi putem linka za prijave OVDJE

Odličan proizvod ili izvrsna usluga nisu dovoljni za ostvarivanje profita. U ponudi je mnoštvo sličnih proizvoda, pitanje je kako kupcima približiti baš Vaš proizvod i ostvariti uspješnu prodaju.  Seminar je poseban jer se usmjerava na kupca i njegove potrebe, njegova osobna uvjerenja i emocije. 

Tijekom seminara, polaznici će:

  • Naučiti na koji način ljudi prikupljaju, pohranjuju i obrađuju informacije, te kako ta znanja koristiti u procesu prodaje
  • Moć uvjerenja i vrijednosti - bitno je uskladiti se s vjerovanjem osobe i s vrijednostima koje zastupa
  • Vaše  misli oblikuju odnos prema kupcima i tako utječu na vlastite prodajne vještine (Vjerujete li da možete, onda će to postati moguće)
  • Pronaći najbolji način prezentiranja proizvoda svakom kupcu (meta program)

ORGANIZATOR SEMINARA: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085 e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Polaznici su rekli o seminaru:

"Seminar je u potpunosti ispuni omoja očekivanja"

"Sadržaj seminara i tema su veoma aktualni i korisni "

"Odlična radionica, pristupačna predavačica puno hvala!"

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve