Trčanjem do uspjeha i uspješnih poslovnih rezultata

Autor: Objava za medije , 23. rujan 2019. u 15:01
FOTO: Promo

Kompanije „otkrile“ način kako svoje zaposlenike osloboditi stresa i učiniti uspješnijima i sretnijima.

Znanstvenici se odavno slažu: fizička aktivnost, osim što pozitivno utječe na fizičko zdravlje, ima pozitivan utjecaj na funkcije mozga na više fronti. Istraživanje iz 2018. sa sveučilišta West Michigan pokazalo je, primjerice, da već i polusatno trčanje utječe na sposobnost boljeg obrađivanja informacija. A osim što i jača imunitet, skida kilograme, nabija kondiciju i povećava dobro raspoloženje, trčanje blagotvorno utječe i na pamćenje, pokazalo je pak drugo istraživanje, provedeno na Sveučilištu Brigham Young. Potvrda je to one staro rimske Juvenalove: “U zdravom tijelu zdrav duh!”, a da je pjesnik opet bio u pravu, dokazuje i hrvatska korporativna kultura, u koju se trčanje  uvuklo na velika vrata. Dokaz je tome i najveća poslovna utrka u Hrvatskoj – HT B2Run, čiji je partner već petu godinu zaredom i Hrvatski Telekom. Završna zagrebačka utrka najavljena je za 3.listopada, a posrijedi je idealan spoj timskog rada i neformalnog druženja koji pridonosi boljoj korporativnoj kulturi i jačanju međuljudskih odnosa, a time i većoj učinkovitosti.

Na B2Run utrci će, jasno, nastupiti zaposlenici Hrvatskog Telekoma, čije je zajedništvo, ističe Saša Kramar, član Uprave HT-a za poslovne korisnike, rezultiralo titulom naj-fit kompanije na većini dosadašnjih utrka. Broj zaposlenika HT-a sudionika HT B2Run utrke – raste iz godine u godinu, a u 2019. očekuju da će premašiti brojku 800.

– Pokret nas oslobađa, daje nam energiju i unutarnje zadovoljstvo. Djeluje blagotvorno na naše tijelo, ali i na duh, pomaže nam da razbistrimo glavu. Još bolje ako smo u prirodi jer dvostruko osjećamo blagotvoran utjecaj naše aktivnosti. Velik sam pobornik sporta i sa zadovoljstvom sam se i sam uključio u HT B2Run. Svakim prijeđenim kilometrom ostavljamo stres za sobom, osjećamo samo pokret. Sport nas čini zadovoljnima, osjećamo se dobro i lakše se nosimo sa svakodnevnim zadacima – govori Saša Kramar, član Uprave HT-a za poslovne korisnike, pa nastavlja o tome kako je HT kompanija u kojoj vlada sportski duh, i gdje se oduvijek potiče bavljenje sportom.

 – Neprestano se trudimo biti najbolje mjesto za profesionalni, ali i osobni rast i razvoj naših zaposlenika kako bi oni u potpunosti realizirali svoje potencijale. Kontinuirano ističemo važnost bavljenja sportom u očuvanju zdravlja i educiramo zaposlenike o zdravim navikama – i naši su zaposlenici to prepoznali i usvojili. Članovi Uprave i vodeći menadžeri kompanije i sami se rekreativno bave sportom te sudjeluju u utrkama i tako i svojim primjerom podržavaju akcije usmjerene poticanju aktivnog života – ističe Kramar, koji će sa svojim kolegama trčati poslovnu utrku HT B2Run 3. listopada u Zagrebu. Slična je situacija i u najvećoj domaćoj tehnološkoj kompaniji, Rimac Automobili, gdje su odavno shvatili da nas trčanje čini efikasnijima.
 – Fizička aktivnost izrazito utječe na performanse naših zaposlenika. Zaposlenici su sretniji i zadovoljniji na svome poslu te imaju puno više energije za rad. Trčanje i zajedničke aktivnosti povezuju zaposlenike koji se međusobno motiviraju na vježbanje i sport. U firmi nam se razvila prava mala zajednica trkača i vježbača te čujemo samo pozitivna iskustva sa svih strana. Čak i oni koji su odustali su se brzo vratili treninzima, jer se naši zaposlenici međusobno bodre i podsjećaju na treninge – kažu iz kompanije Rimac Automobili koja je otišla i korak dalje. Svojim radnicima su, naime, osigurali nutricioniste.

 – Već dulje vrijeme smo planirali kako i na koji način motivirati i potaknuti zaposlenike da se bave sportom i žive zdravijim načinom života. Svakodnevno smo radili na novim pogodnostima utemeljenima upravo na aktivaciji zaposlenika i poticanju na brigu o njihovom zdravlju. U svibnju ove godine, sklopili smo ugovor o poslovnoj suradnji s vanjskim trenerom i nutricionistom koji vodi naše treninge te im svakodnevno daje savjete o pravilnom načinu ishrane i, još bitnije, pravilnom načinu vježbanja. Odaziv zaposlenika na treninge i nutricionističko savjetovanje je bio izrazito visok te smo sukladno tome dalje nastavili graditi pogodnosti i promicati sportske aktivnosti – pojasnili su iz kompanije čiji će zaposlenici, dakako, stići odmjeriti snage s kolegama iz industrije na završnoj zagrebačkoj HT B2Run utrci, prije koje se trčalo u Rijeci, Osijeku i Splitu. Utrke su bile vrlo posjećene, a vladali su osmijesi, kao i sportski duh . Trčanje je, pokazalo se iznova, doista trend u poslovnom svijetu,
 

– Sport se uvukao u korporativno okruženje na zahtjev samih zaposlenika, a i uz pomoć medija koji su zadnjih godina sve više govorili o bitnosti i značaju zdravlja i aktivnosti. Smatramo da svakako ima mjesta za napredak. U našoj kulturi, u kojoj je zdravlje nekako uvijek bilo na zadnjem mjestu, što je i vidljivo po prosjeku kilaže našeg stanovništva, je napravljen jako velik iskorak u samom podizanju svijesti ljudi da trebaju smanjiti unos nezdrave hrane i početi se baviti sportom ili bilo kakvom fizičkom aktivnošću – smatraju u kompaniji Rimac Automobili.

Sudionici zagrebačke HT B2Run utrke bit će i zaposlenici kompanije HEINEKEN Hrvatska, gdje također postoji svijest o sportu i njegovom utjecaju radne performanse. Prošle su godine pokrenuli internu inicijativu Stay in motion s ciljem poticanja zaposlenika da vode veću brigu o svom zdravlju kroz bavljenje sportom i različite oblike kretanja.

Osim subvencioniranja kotizacija za različite utrke, organizirali smo HEINEKEN Challenge – svojevrsno interno natjecanje na godišnjoj razini kroz koje potičemo zaposlenike na kretanje – hodanje, planinarenje, trčanje, vožnju bicikle, rolanje, plivanje i slično, te skupljanje kilometara koje pređu svojom aktivnošću. Kolege koji prijeđu milestone kilometara, na primjer 150 kilometara, 200 i 250 kilometara, osvajaju nagrade. Osim što Stay in Motion potiče na zdraviji život, zaposlenici su u više navrata istaknuli da su zahvaljujući toj inicijativi bolje upoznali kolege te da im je ona pomogla u izgradnji timskog duha kroz zajedničko sudjelovanje na sportskim aktivnostima – rekli su iz kompanije HEINEKEN Hrvatska uoči HT B2Run utrke 03. listopada u Zagrebu.

Nema sumnje kako je “trkački” duh zahvatio hrvatski poslovni svijet, a tko je najbrži, najfit, najmotiviraniji pa čak i najkreativniji bio ove godine na HT B2Run utrkama doznat ćemo 3. listopada nakon što se u 18:00 sati, u velikoj završnici ove serije poslovnih utrka, na zagrebačkom Jarunskom jezeru oglasi startni pištolj.

Komentirajte prvi

New Report

Close