Tko i kako pruža usluge?

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Znate li da čak 68% klijenata gubimo zbog toga što je netko bio nepristojan, indiferentan ili neugodan prema njima?

Imate vrhunski proizvod? Ali imate li vrhunsku uslugu?

Kako kontrolirati kvalitetu pružene usluge? Kako možete povećati prihod?

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar namijenjen uslužnom sektoru na kojem ćete naučiti sve specifičnosti prodaje i pružanja usluge. Vaši kupci zaslužuju vrhunsku uslugu!

Teme seminara:

  • kako postaviti ključna pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge
  • subjektivni doživljaj usluge se razlikuje kod potrošača
  • kako drugi ocjenjuju uslugu, subjektivne percepcije ljudi, interpretacija i poteškoće
  • verbalena i neverbalna komunikacija, aktivno slušanje potrošača
  • zakonske konotacije
  • razlika između usluge, prodaje i komunikacije
  • boljom uslugom, do zadovoljnih i vjernih potrošača, većeg i stabilnog prihoda

Na kraju edukacije bit će podijeljen niz savjeta i jednostavnih te nadasve primjenjivih trikova za poboljšanje usluge i povećanje prihoda.

Naziv seminara: "Pametna usluga"

Datum održavanja: 22.3.2019.

Pročitajte više OVDJE

Iskoristiti 50% popusta

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve