Tips&tricks ponedjeljkom by Poslovni centar znanja

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Otkrivamo nekoliko korisnih primjera komunikacije s kupcem koji se žali na uslugu i reklamira proizvod.

Za uspješan radni tjedan, savjeti i mali trikovi by Poslovni centar znanja

Otkrivamo nekoliko korisnih primjera komunikacije kad se kupac žali na uslugu i reklamira proizvod.

Ako želite ubrzati interakciju sa sugovornikom, koristite upitne fraze. Primjer upitnih fraza:

Ukoliko isporučimo robu do petka, nećete otkazati narudžbu, je l' tako?
Možemo vam poslati zamjenski uređaj, da li je to uredu?
Dogovorili smo da ćete platiti do kraja mjeseca, je l' tako?
Cijena za paket proizvoda je 5.000 EUR, slažete se?

Ako klijent uporno odbija ponuđene opcije, koristite pitanja kojima ćete od njega dobiti rješenje. Primjer pitanja:

Kad biste htjeli da se isporuči?
Kakav proizvod bi vama bio prihvatljiv?
Što predlažete kao rješenje?
Koliko ste spremni platiti za paket usluga?

Saznajte kako učinkovito rještiti prigovore kupaca. Odgovore donosimo na jednodnevnom seminaru u organizaciji Poslovnog dnevnika. Raspored održavanja seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga za Vaše zaposlenike obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

ORGANIZATOR: Večernji list d.o.o.- Poslovni dnevnik, Zagreb

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve