M.A.C. stiže u Hrvatsku, evo kako je nastao taj svjetski poznati brend

Autor: Marta Duić , 26. rujan 2014. u 11:25
Brend je osmišljen radi modne fotografije

Najveći izvor rasta cijele Este Lauder korporacije u smislu razvoja tržišta je M.A.C., brend poznat u cijelom svijetu.

Uskoro će centar Zagreba krasiti još jedna trgovina svjetski poznatog brenda. Kozmetika M.A.C.  dolazi u Hrvatsku i u sljedećim mjesecima imat ćete priliku potražiti i isprobati sve čari te svjetski poznate kozmetike. 

M.A.C. kozmetika osnovana je zahvaljujući kreativnoj viziji i želji da popune tada sveprisutnu prazninu između makeup umjetnosti i modne fotografije. Dvojica muškaraca, modni fotograf Frank Toskan i vlasnik lanca frizerskih salona, Frank Angelo pokrenuli su svoju modnu liniju kozmetike u Torontu 1984. kako bi se zadovoljili visoki zahtjevi zabave i ljepote. Brend koji se zalaže za make-up umjetnost prvotno je stvoren isključivo za profesionalne vizažiste. Ubrzo je vrijednost M.A.C. kozmetike prepoznala kompanija Estée Lauder koja je kupila većinski udio M.A.C. kozmetike 1994, dok su potpuno preuzimanje završili su četiri godine kasnije.  

Prvi američki M.A.C. dućan otvoren je 1991. i to u New Yorku, a danas imaju više od 1000 prodavaonica. MAC kozmetika također se može naći u robnim kućama diljem svijeta, poput Belk, Nordstrom, Macy´s i Dillard, kao i u već spomenutih tisuću M.A.C. prodavaonica. Nordstrom je prva robna kuća u SAD-u koja je pristala prodavati isključivo njihove proizvode i ima značajnu ulogu jer je omogućila da tvrtka uspostavi uvjerljiv financijski uspjeh u SAD-u koji godinama rast sve više i više. Nakon što je njihov četverogodišnji ugovor istekao, M.A.C se počeo širiti i na druge robne kuće i započeo s otvaranjem vlastitih prodavaonica. U svojih 30 godina na svjetskom tržištu osvojili su srca različitih etničkih skupina i proširili se gotovo po svim kontinentima.

Posljednje tržište na koje su se proširili je ono u Nigeriji gdje su u veljači 2013. otvorili prodavaonicu.  Estee Lauder vidi brend MAC kozmetike kao ključ za poticanje rasta na do sada neosvojenim i neistraženim tržištima. Prema podatcima tvrtke,  M.A.C. je najprodavanija profesionalna kozmetika u Brazilu, Indiji, Južnoj Africi i Turskoj.

Najveći izvor rasta cijele Este Lauder korporacije u smislu razvoja tržišta danas je M.A.C. brend. Glavna misao vodilja tvrtke je  "sve rase, spolovi, sve dobne skupina," i to su već odavno "prodali" ženama diljem svijeta koje nisu mogle naći šminku koja nadopunjuje njihov ton kože jer njihova kozmetika nudi rješenja za svakoga.

Ukupna prodaja kompanije Estée Lauder u 2013. iznosila je 10,18 milijarde dolara, što je povećanje od 4,8 posto u odnosu na 9,71 milijarde dolara u 2012. Neto dobit 2013. iznosila je bila 1,02 milijarde dolara s povećanjem od 19 posto. Do ovakvih rezultata došli su zahvaljujući e -trgovini, globalnom rastu prodaje te širenju na nova tržišta. Od svojih početaka do danas M.A.C. kozmetika provodi osnovna načela društvene odgovornosti.   

Komentari (2)
Pogledajte sve

slažem se , black…čisti PR. Roglić je dobar, ali kao igrač uvoznog lobija pretjeruje djeleći lekcije drugima

mislim kakav je ovo promo članak.Bar stavite ispod da je reklama za orbico. A s obzirom kako se orbico hvali sa poslovnim rezultatima ,neka pokrene neku proizvodnju ,recimo u Croatia baterijama koje je ugasio u centru zagreba.

New Report

Close