Sve fragmentiranija medijska scena nosi prilike i više posla

Autor: Marta Duić , 21. ožujak 2019. u 21:59
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

Agencija Universal McCann Zagreb ojačala svoj tim, koji dodatno konsolidira.

Medijska agencija Universal McCann Zagreb (UM) dodatno je ojačala svoj tim. Novo lice u agencijskim redovima je Ivan Čelebić, direktor za zakup medijskog prostora koji u ovoj agencijskoj grupi ima već 11 godina iskustva.

“Usudio bih se reći da je naša branša danas kompleksnija nego ikada prije te je medijska scena fragmentiranija. To nosi prilike, ali i još više posla i odgovornosti stoga je vrlo važno pratiti situaciju unutar tima te anticipirati potrebe za angažmanom novih kvalitetnih kadrova. Klijenti s pravom od medijskih agencija očekuju sve više i više. Vrlo smo zadovoljni što uspješno pratimo trendove i na zahtjeve klijenata uspijevamo dati odgovore. Trenutačno smo u procesu dodatne konsolidacije našeg digitalnog tima koji je posljednjih godina najviše jačao”, objašnjava Mario Lovrić, izvršni direktor agencije UM Zagreb.

Napominje kako je tržište rada danas dinamičnije nego prije, a svjedoci smo i odlaska velikog broja stručnjaka u inozemstvo, posebno mladih.

“S obzirom na to da se i sama branša sve više okreće prema digitalnim medijima, u porastu je i potreba za zaposlenicima koji u tom području imaju znanje i iskustvo. U UM-u zadržavanju kvalitetnih ljudi ne pristupamo samo kroz poslovne aspekte. Pokušavamo njihovo radno mjesto učiniti dugoročno održivim, kreirajući atmosferu povjerenja i kolegijalnosti te u takvim okolnostima postići kvalitetan balans njihova poslovnog i privatnog života. Kvalitetan stručnjak ostaje ako je cijenjen, ako mu se povjeravaju zadaci koji su dovoljno izazovni te ako mu se pruži podrška i resursi potrebni za realizaciju ne samo poslovnih ciljeva agencije, već i vlastitih ambicija”, ističe Lovrić.

Prirodna posljedica

Kako tvrdi Lovrić, posljednjih nekoliko godina agencija je rasla u broju klijenata i godišnjem prometu te posljedično i u veličini tima. Tim UM-a u Zagrebu trenutačno broji više od 35 profesionalaca.

 

35 zaposlenika

trenutačno ima agencija um u zagrebu, čiji digitalni tim stalno raste

“Medijsko tržište dodatno se fragmentiralo te je sve širi krug medijskih formata i dobavljača s kojima surađujemo. Kao izvršni direktor agencije osjetio sam potrebu pojačano se fokusirati na razvoj i poslovanje agencije, agencijski tim i klijente, a kao prirodna posljedica bila je da u naše poslovanje uvedemo osobu koja će se dodatno posvetiti medijskim dobavljačima te u taj dio naših poslova uvesti još više sistematičnosti i proaktivnosti. Time očekujemo dodatnu optimizaciju procesa medijskog zakupa što će nam omogućiti da klijentima nastavimo osiguravati optimalne uvjete zakupa. Uvjereni smo da smo upravo u Ivanu našli idealnu osobu za takvu poziciju, a činjenica da s njim surađujemo već dugi niz godina u sklopu naše agencijske grupe govori da u njega imamo veliko povjerenje”, kaže Lovrić.

Ivan Čelebić, direktor za zakup medijskog prostora objašnjava kako je u ovom poslu već godinama, a iskustvo je stekao i ‘brusio’ na crnogorskom tržištu.

“U biti se vraćam poziciji na kojoj sam proveo pet godina na crnogorskom tržištu i stekao najveće iskustvo. S obzirom na to da je naša suradnja između tržišta trajala niz godina, ova promjena zapravo je za mene vrlo prirodna. U doba ubrzanog širenja medijskog okruženja izuzetno je važno intenzivirati i unaprijediti komunikaciju s medijskim partnerima, a najveća vrijednost moje pozicije leži u optimizaciji investicija u skladu sa sve kompleksnijim strategijama i novim mikro momentima potrošača, čime ćemo dalje unaprijediti i cjenovnu efikasnost”, kaže Čelebić.

Kako objašnjava, tim s kojim radi je iskusan i detaljno poznaje kompletno medijsko okruženje, a najveći izazov za njega bit će unaprijediti zakup u digitalnim medijima, što je globalni trend koji hrvatsko tržište prati u velikoj mjeri.

Specijalizacija zakupa

“Moj doprinos bit će u kreiranju još jedne razine u metodologiji rada, dodatnoj proaktivnosti agencije kao i specijaliziranju samog sektora zakupa medija što će rezultirati boljom i kvalitetnijom suradnjom s medijima. Što se tiče demografskih parametara, navika potrošača, kao i općenito konzumacije medija – postoji dosta sličnosti u odnosu na CEE regiju tako da sam s većim dijelom informacija već uvelike upoznat. Osim razlike u veličini tržišta, najveća razlika je u razvijenosti digitalnih medija zbog čega naša agencija kontinuirano investira u razvoj ljudi i primjenu novih tehnologija”, objašnjava Čelebić.

Lovrić ističe kako je godina koja je iza nas UM-u ponovno donijela rast. Proširili su suradnju s jakim retailerom, tvrtkom Tommy te još nekoliko manjih klijenata, a istovremeno nastavili suradnje sa svim ključnim klijentima.

“Novi zamašnjak očekujemo i u segmentu analitike i istraživanja gdje smo na nivou SEE regije uspostavili novu poslovnu jedinicu Polaris koja će se sistematično i dubinski baviti upravo tim područjem”, zaključuje Lovrić.

Komentirajte prvi

New Report

Close