Studenti će svoje znanje pokazati pred najboljim hrvatskim poduzećima

Najbolje timove osim prilike za zaposlenje čekaju i bogate nagrade u vrijednosti od 3 do 10 tisuća kuna/ Grgur Žučko, Davor Puklavec/PIXSELL Najbolje timove osim prilike za zaposlenje čekaju i bogate nagrade u vrijednosti od 3 do 10 tisuća kuna/ Grgur Žučko, Davor Puklavec/PIXSELL

Natjecanje firmama omogućava dobivanje kreativnih ideja te povećanje baze zaposlenika, dok studenti po završetku obično ističu da se radi o vrijednom iskustvu.

Sredinom studenog počele su prijave za još jedan Case Study Competition (CSC) u organizaciji udruge eStudent osnovane 2004. godine s ciljem poticanja mladih na pokretanje društvenih promjena, steknu praktično iskustvo i razviju mrežu znanja.

Za sudjelovanje u CSC-u, koncipiranom kao natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva velikih kompanija, mogu se prijaviti timovi studenata od dva do četiri člana. Pri tome se misli na, saznali smo, studente visokih škola i stručnih studija i jedna osoba ima pravo prijaviti se na maksimalno dva poslovna slučaja, u različitim ili istim timovima. Natjecateljskom timu na raspolaganju je mentor iz poduzeća koji je upoznat sa slučajem i stručan za područje iz kojeg potječe poslovni slučaj, a ista ta poduzeća nagrađuju najbolja rješenja s novčanim te dodatnim nagradama u obliku praksi i pripravništva.

 

13 izdanja

natjecanja održano je do sada, a posljednjih godina sudjelovalo je preko 2500 studenata

Riječ je, kako kažu organizatori, o vodećem regionalnom natjecanju koji već ima staž od 14 godina održavanja, namijenjenom studentima različitih područja interesa. Oni pred najboljim hrvatskim poduzećima kao potencijalnim budućim poslodavcima u sklopu CSC-a imaju priliku pokazati vlastita znanja, ideje i mogućnosti, a za to na kraju samog natjecanja budu i nagrađeni iznosima od tri do deset tisuća kuna. "Natječaj za prijave poduzeća otvoren je do 15. siječnja 2018.godine. Trenutno smo u fazi traženja potencijalnih partnera kao i dogovaranja nastavka suradnje s prošlogodišnjima. IT poduzeća, banke, konzultantske kuće, osiguranja i veliki komercijalni brendovi  samo su neka od poduzeća s kojima godinama surađujemo. Organizacijski tim svake godine radi na poboljšanju kvalitete natjecanja, kao i na samoj promociji, a ove ćemo se usmjeriti na to da imamo širok spektar poduzeća i kvalitetne poslovne slučajeve koji će biti primamljivi studentskoj populaciji. Očekujemo veći broj prijava studenata iz regije, bolju promociju i nadamo se da će studenti, kao i poduzeća partneri biti zadovoljni suradnjom. Vjerujemo da će ovogodišnje 14. izdanje Case Study Competition natjecanja biti jedno od najboljih i najzanimljivijih do sada", poručila je voditeljica Case Study Competition natjecanja Ivana Cvitković.

Dodaje i da natjecanje firmama omogućava dobivanje kreativnih ideja, povećanje baze zaposlenika te dobru promociju među studentima diljem regije, dok studenti po završetku CSC-a obično ističu da se radi o vrijednom iskustvu u kontekstu usvajanja novih znanja i vještina, posebice u ekonomskim područjima koja ih ranije možda i nisu toliko zanimala. Kao drugi razlog obično navode i mogućnost da pred velikim i renomiranim tvrtkama predstave svoje ideje, kao i činjenicu da je za najbolje osiguran fond novčanih nagrada te mogućnosti za praksu u odabranim tvrtkama. Kvalitetu CSC-a opravdavaju i Dekanova nagrada Ekonomskog fakulteta iz 2009/2010. godine, kao i prva Rektorova nagrada uručena sljedeće godine, a onda i nekoliko puta nakon toga.

 

Cvitković

Ove ćemo se godine usmjeriti na to da imamo širok spektar poduzeća i poslovne slučajeve koji će biti primamljivi studentima.

Iz godine u godinu bilježi se sve veći broj prijava, pa je tako 2013. sudjelovalo 2515 studenata sa 63 različitih fakulteta, uz pet sveučilišta u Hrvatskoj (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Dubrovnik) i tri u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Banja Luka, Mostar). Tada su se od poduzeća uključile tvrtke Adacta, Holcim, I.D.Riva Tours, INA, Infobip, Iskon, JGL, Karlovačka pivovara, L'Oréal Adria, Nestlé, Pliva, Privredna banka Zagreb, Splitska banka, T-Hrvatski Telekom i Zagrebačka banka. Godinu nakon uključilo se 2600 studenata s preko 80 različitih fakulteta, a već standardnim imenima pridružili su se i novi neki partneri kao što su Coca-Cola, Ericsson Nikola Tesla, INA, Infobip, L'Oréal, Nestlé, Novartis, Omega Software, Splitska banka, SPAR, Styria Hrvatska, Vipnet, Zagrebačka banka te Zagrebačka pivovara.

Velik interes i sudionika i partnera jednako je dobra bila i sljedećih održavanja CSC-a što je jedan od priloga u korist važnosti CSC natjecanja. Na kraju valja spomenuti i da udrugu eStudent danas čine studenti mnogih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, pri čemu broje preko 300 članova, a svake godine iznova organiziraju preko dvadesetak projekata na je uključeno više od tisuću studenata iz Hrvatske i regije. Jedan od vrlo popularnih i unutar akademske zajednice vrlo prihvaćenih događaja koji eStudent organizira u suradnji s Centrom karijera FER-a je Career Speed Dating. Radi se također o jednom od načina povezivanja poslodavaca i studenata FER-a i/ili srodnih tehničkih i STEM usmjerenih fakulteta i veleučilišta u Zagrebu, odnosno o pružanju uvida studentima o mogućnostima zaposlenja i razvoja karijere te izravnog upoznavanja potencijalnih kandidata i budućih kolega. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!