Što treba imati najbolji tim da pobijedi na 24sata Hackathonu

Autor: Poslovni.hr , 27. rujan 2017. u 14:00
Foto: Wikimedia

U potrazi za najboljima u kreiranju inovacija pomoći će i vrsni mentori koji su otkrili što će tražiti od timova na 24sata Hackathonu. Timovi se bore za fond od 60.000 kuna i sudjelovanje na WBAF Take Invest Summitu.

Svi natjecatelji koji su se prijavili na 24sata Hackathon powered by Vipnetmorat će pokazati da mogu doprinositi timu da djeluje kao cjelina, ali i biti kreativni te ustrajni u ostvarivanju ciljeva, poručili su stručni mentori Vipneta koji će voditi timove kroz natjecanje. Mentori kažu i kako će tijekom samog Hackathona gledati kako se timovi snalaze u izazovnim situacijama te koliko se brzo mogu prilagoditi, ali i koliko su dobro shvatili podatke koje su dobili.

Prijave za 24sata Hackathon otvorene su do 10. listopada u ponoć. Nagrađujemo čak tri tima, a pobjednici će dobiti 40.000 kuna i sudjelovanje na WBAF Take Invest Summitu 2018. godine. Drugoplasirani tim osvojit će 20.000 kuna, a trećeplasirani paket top gadgeta na tržištu. Timovi će snage odmjeriti 14. i 15. listopada, a natjecanje će se održati u HUB385 u Zagrebu. 

'Okupite što raznovrsnije ljude'

– Najvažnije što će natjecatelji dobiti su prilika da izazovu sami sebe u kreiranju inovativnog, svrhovitog i funkcionalnog rješenja u dosad im možda nepoznatoj telekomunikacijskoj industriji, poznanstva koja će steći i suradnja s potencijalnim poslodavcem – rekla je Nikolina Blažević, stručnjakinja za analizu korisničkih podataka. Ona će kao jedan od mentora biti podrška natjecateljima za sva pitanja oko dostupnih varijabli i poslovnih procesa koji se tiču zadatka na samom Hackathonu. Očekuje i da će kandidati imati pitanja oko specifičnosti poslovnih procesa u telekomima i Vipnetu. Natjecateljima je poručila da se pokušaju okupiti u što raznovrsnijim timovima jer vjeruje da je to dobar put prema kreiranju cjelovitog rješenja. Misli da će joj najveći izazov biti nesugestivno i objektivno odgovarati na sva pitanja koja će natjecatelji imati. 

Sudjelovat ćete u kreiranju novog doba korisničkog iskustva

– Pokušat ću usmjeriti timove da budu inovativni, kreativni i bez granica u osmišljavanju i kreiranju odgovora na naš zadatak – poručila je mentorica Ivana Mandušić Hrupački, iza koje je  višegodišnje iskustvo u razvoju proizvoda i usluga te razvoju korisničkog iskustva, a u Vipnetu je voditelj programa digitalne transformacije. Očekuje da će upravo najviše pitanja dobiti oko toga kako najbolje prezentirati finalna rješenja pred žirijem. 
– Hackathoni su sigurno svojevrsni razgovori za posao, no mislim da je ipak najvažnije što natjecatelji mogu sudjelovati u kreiranju novog doba korisničkog iskustva jednog telekoma, razmjenjivati znanja i ostvariti potencijalnu poslovnu suradnju – poručila je i pozvala sve koji vole izazove da se prijave na Hackathon.

Neka se prijave svi željni novih izazova

Luka Postružin, rukovoditelj poslovne inteligencije i razvoja skladišta podataka, očekuje da će timovi na Hackathonu najviše pomoći trebati oko samog razumijevanja telekomunikacijske industrije jer radi se o kompleksnim procesima i zanimljivom setu alata koji se koriste.

– Set varijabli koje imaju je ograničen, ali skriva iza sebe pravo malo blago, tako da ovdje vidim dosta  veliki potencijal za timove da riješe zadatak što kvalitetnije – rekao je. Kao mentor timovima će pomoći da što kvalitetnije razumiju što to zapravo znači obrađivati podatke u jednom ozbiljnom telekomu kao što je Vipnet. Misli kako će najkompleksnije biti odgovarati na pitanja iz neutralne perspektive jer je timovima ovo vjerojatno prvo upoznavanje s telekomunikacijama na ovaj način.

– Vjerujem kako ćemo upoznati zanimljive buduće zaposlenike i dobiti uvid u različita i drugačija razmišljanja kod nama već poznatih problema – rekao je Postružin koji je poručio svima koji imaju želju za učenjem novih stvari da se prijave na Hackathon.

Prilika da otkrijete puno o sebi

Marin Marić se kao voditelj korisničke analitike u Vipnetu bavi big data projektima, a njegova mentorska uloga bit će pomoći sudionicima uvidjeti koliko njihova ideja ima praktične vrijednosti za krajnjeg korisnika. Kod timova će gledati potencijal za egzekuciju, same ideje i timski elan, a najviše očekuje pitanja koja se odnose oko boljeg razumijevanja podataka i specifičnosti telekom industrije. 
Misli kako će natjecatelji Hackathonom dobiti vrijedno iskustvo i spoznaje o samima sebi, zbog samog formata i uvjeta natjecanja, a s druge strane, Vipnet će upoznati perspektivne startupe i talente s kojima uvijek žele surađivati. Upravo je njima i zbog svega što se nudi poručio da se prijave, pa čak i ako će im 24sata Hackathon biti prvi.

Mogućnost da kreirate nove vrijednosti za korisnike

Moja uloga u Hackathonu će biti davanje kvalitativnih smjernica o ponašanju korisnika i njihovim navikama, pojašnjavanje oblika interakcije korisnika s telekomima i preispitivanje poslovne važnosti „insighta“ kojeg će natjecatelji modelirati – rekla je Tanja Krasić, koja je u Vipnetu rukovoditelj odjela za korisničku analitiku i digitalno korisničko iskustvo.
Natjecateljima je poručila da u timu paze na raznolikost disciplina i razmišljanja, da sve predrasude o korporacijama ostave sa strane i ponude rješenje na kojem bi i sami voljeli raditi te da se prije natjecanja naspavaju. 
Navodi kako će najviše gledati na praktičnost i cjelovitost rješenja koji omogućava daljnji, višedimenzionalni razvoj i nadogradnju te na razumijevanje poslovne vrijednosti rješenja koje su razvili te sposobnost brze prilagodbe u radu s novim inputima. Očekuje da će kandidati trebati pomoć u razumijevanju varijabli i potvrdu idu li u dobrom smjeru. 
– Timovi će imati mogućnost da provedu svoje rješenje u praksi uz osigurane resurse i podršku od strane Vipneta uz priliku da osmisle rješenje koje će potencijalno i njima kao korisnicima donijeti veću vrijednost – rekla je Krasić na pitanje o tome što je najvažniji dobitak za natjecatelje. 

Kako spojiti zadatak s konkretnom primjenom?

– Pretpostavljam da će kandidati najviše pomoći trebati upravo u povezivanju podataka i zadatka s konkretnom primjenom u marketinškim i prodajnim aktivnostima – rekla je Željka Kučković, rukovoditeljica upravljanja vrijednošću i odnosima s korisnicima. Njena uloga bit će usmjeriti timove prema rješenju koje će imati najveći mogući komercijalni utjecaj, artikuliranje i pojašnjavanje zadanog problema i definiranje mogućih smjerova rješenja s aspekta komercijalne iskoristivosti, odnosno relevantnosti u "stvarnom svijetu". 

Na pitanje o tome što je najvažnija dobit za natjecatelje navodi priliku da se upoznaju s praktičnim poslovnim problemima i predstave svoje ideje za rješavanje ovih problema. Dodaje kako je Vipnet otvoren za različite oblike suradnje s kandidatima koji se iskažu u ovom natjecanju. Timovima je poručila da se naspavaju i rješavanju problema pristupe bez ograničavanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close