Što ste spremni žrtvovati za poslovni ugled?

Autor: PD native , 29. lipanj 2018. u 08:29
Foto: Rolex

Ugled poput Rolexovog ne postiže se preko noći već se gradi godinama kroz kontinuirano ulaganje u inovacije, neprekidno istraživanje i održavanje trajne kvalitete.

Respektabilan poslovni ugled kompanije izravno utječe na povećanu želju za njezinim proizvodima ili uslugama, na volju ulagača za investiranjem pa čak i na motivaciju radnika. To znači da on na indirektan način pokreće posao. Što kompanija ima veći ugled kupci će prije kupiti ili preporučiti proizvod koji nudi, pozitivno govoriti o njoj ili čak više željeti zaposliti se u njoj.

Sadržaj izabrao službeni Rolex zastupnik Mamić 1970.

Bostonski Reputation Institute, vodeća svjetska kompanija za procjenu ugleda poslovnih subjekata, od 1997. sastavlja listu 100 svjetskih kompanija s najvećim ugledom. Već treću godinu zaredom na vrhu te liste našao se švicarski proizvođač luksuznih satova Rolex.

Ugled poput Rolexovog ne postiže se preko noći već se gradi godinama kroz kontinuirano ulaganje u inovacije, neprekidno istraživanje i održavanje trajne kvalitete.

Do sada su kvaliteta proizvoda ili usluge bili najbitniji kriteriji za stjecanje ugleda. Kako se vremena mijenjaju, tako se i ti kriteriji proširuju te u fokus sve više dolaze moral i etika kompanije. Pomno se prate i reakcije na bitna društvena događanja, ponašanje zaposlenika, poslovna i interna kultura koja vlada u kompaniji.

Filantropski angažman i ekološka osviještenost također su dvije komponente o kojima kompanije moraju voditi brigu pogotovo ako ostvaruju visoke dobiti jer je društvo sve više podijeljeno i bespoštedno se gleda tko koliko vraća u društvo i čini li ga boljim.

Influencer marketing te povezivanje s poznatim ambasadorima unazad nekoliko godina dosegnulo je povijesni vrhunac i neizostavni je dio izgradnje pozitivnog imidža. Velika eksponiranost poznatih osoba na društvenim mrežama i drugim online kanalima izravno potrošačima prezentira sliku kompanije i osobno dopire do svakog od njih.

Rolex je bio jedna od prvih kompanija koja je prepoznala snagu i moć brend ambasadora. Tu posebno treba istaknuti dugogodišnje partnerstvo s jednim od najboljih tenisača svih vremena Rogerom Federerom. Kao osvajač 20 Grand Slam naslova i prvi Švicarac koji je zasjeo na vodeće mjesto APT liste Federer je ogledni primjer vrijednosti koje Rolex predstavlja. Beskompromisnost, mukotrpni rad, vječno usavršavanje i neprihvaćanje bilo čega osim prvog mjesta.

Prilikom podizanja pehara 2018. na Australian Openu, nakon rušenja posljednjeg rekorda u broju osvojenih Grand Slamova, na Federerovoj ruci nalazio se njegov atraktivni Rolex Sky-Dweller kojeg je kao srećonošu nosio penjući se ka vrhu. Postoji li jači adut za podizanje ugleda od toga?

Upoznajte Rolex svijet i istražite Rolex kolekciju satova u butiku u centru Zagreba, u Ulici Frane Petrića 7 i dogovorite poseban termin s Rolexovim savjetnikom samo za sebe.

New Report

Close