Stari grad u Dubrovniku bogatiji za novu ugostiteljsku destinaciju

Foto: Poco Loco Foto: Poco Loco

Agencija Kuharić Matoš predstavlja novi uradak iz kreativne kuhinje: Poco Loco Fusion & Cocktail Bar u Dubrovniku

Thinking about food? Are you…Poco Loco? Tada ste spremni za novu destinaciju Poco Loco Fusion & Cocktail Bar u Starom gradu u Dubrovniku. Zanimljivo ime Poco Loco i zvučni slogan s početka teksta potječe iz agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš koja potpisuje vizualni identitet i komunikacijsku strategiju prateći osebujni karakter samog restorana. Njihov najnoviji uradak iz kreativne kuhinje malo koga će ostaviti ravnodušnim jer je zamišljen kao kombinacija cocktail bara i fusion restorana.

Kako je krenula priča za Poco Loco

Nekada se tu radilo o dva različita ugostiteljska objekta smještena na suprotnim stranama trga Bunićeva poljana, u dvama tipološki sasvim različitim prostorima. Kako bi se ta dva prostora uspješno povezala u jednu originalnu priču, investitor je odlučio udružiti objekte zajedničkom terasom pri čemu je u jedan dio smještena kuhinja, a u drugi šank.

Ime Poco Loco i slogan Thinking about food? Are you…Poco Loco? prate ilustracije inspirirane Hermann Rorschachovim testovima u kojima gost može vidjeti razne gastro motive. Sam logotip nije fiksan već se preslaguje i mijenja na raznim aplikacijama u prostoru, signalizaciji i materijalima. U interijeru dominira metalni svjetleći logotip koji se savršeno uklapa u elegantni stil uređenja, a potpisuje ga Filip Gordon Frank koji dodaje:

“U manji prostor smješten je šank koji, ako zanemarimo omanji volumen toaletnog prostora, zauzima gotovo cijeli lokal. Kako se u sezoni gotovo sav posao odvija na terasi, nije bilo potrebe za smještanjem sjedećih mjesta u samome lokalu. Spomenuti prostor nalazi se u zaštićenom objektu pa su zahvati morali biti izvedeni poštujući zatečenu arhitekturu. Tako su, primjerice, stropne štukature morale ostati u izvornom obliku. Volumen postojećeg toaleta dizajner je pokušao "dematerijalizirati" oblačenjem zidova u zatamnjena ogledala, a zbog ograničenosti prostora, vodeći se istom analogijom, u ogledala je obukao i šank. Ulaz u prostor toaleta diskretno je naznačen profiliranom drvenom lajsnom koja se ponavlja i kao dekor na šanku. Zidovi su tretirani dekorativnom žbukom kako bi se zadržao duh minulih vremena. Kontrast je postignut upotrebom vrlo jednostavnih rasvjetnih tijela čije se "bogatstvo" odražava samo u odabiru materijala, a u ovom slučaju radi se o bakru. Kombinacija boja na decentan način prostoru daje dozu elegancije“, pojasnio je Filip Gordon Frank koji je uredio interijer restorana.

S druge pak strane, prostor u kojem je smještena kuhinja, prava je slika ostataka starih dubrovačkih interijera s kamenim zidovima s kojih je već odavno otpala žbuka. Za potrebe projekta svi su zidovi sanirani, a zahvat se sveo na oblikovanje šanka i pulta za izdavanje hrane. Cilj dizajnera bio je da se maksimalno naglasi dojam monumentalnosti koji ostavljaju stari kameni zidovi na svakoga tko uđe u prostor. Čitav je šank obučen u keramiku koja dočarava kamen, a na isti način tretirani su pod i zidovi u kuhinji. Dizajner se jedino poigrao površinskom obradom pločica pa su na taj način postignuti željeni efekti.

Dozu elegancije unijela su rasvjetna tijela koja su također dizajnerovo djelo, a napravljena su u suradnji sa zagrebačkom tvrtkom Corda-projekt. Terasa je u neku ruku tampon zona između ta dva prostora. Dominantni elementi su dva velika suncobrana koji tlocrtno definiraju oblik terase, a prostorno ju oplemenjuju mobilne žardinjere koje ujedno služe i kao svojevrsni paravani, dajući gostima dozu privatnosti u odnosu na prolaznike. Betonska postolja skrivena su metalnim klupama također izrađenima prema zamisli dizajnera.

Što još kuha agencija Kuharić Matoš

U posljednjih par godina agencija Kuharić Matoš se profilirala za jednu od vodećih agencija za kreiranje prepoznatljivih brendova u hrvatskom turizmu. Mogu se pohvaliti sa širokim rasponom djelovanja. Kreirali su vizualne identitete za neke od najvećih investicija u luksuznom hotelijerstvu, poput Hotela Bellevue, Boutique Hotela Alhambra & Villa Augusta i Ville Hortensie u uvali Čikat na Lošinju. Osmislili su i identitete Vitality Hotela Punta, Family
Hotela Vespera te Wellness Hotela Aurora također na Lošinju. Potpisuju i identitete Boutique hotela Bevanda u Opatiji te Grand hotela Slavia u Baškoj Vodi.

Oblikovali su i vizualne identitete nekih  novih gastro destinacija u Hrvatskoj poput Portrait Bistro & Concept Storea Dubrovnik, novog restorana poznatog Chefa Jeffreya Velle, Porat Bar &
Grilla u Dubrovniku te restorana Molo Bar & Food u Opatiji. Zaslužni su i za rebranding zagrebačkog sandwich bara Pingvin u srcu Zagreba te slastičarne Cukeraj.

Inače, agenciju Kuharić Matoš osnovali su art direktori Luka Kuharić i Bojan Matoš u Zagrebu 2005. godine, a 2013. redove su pojačali s talentirani grafičkim dizajnerom Pavlom Kuharićem. Proteklih deset godina intenzivno rade i s produkt dizajnerom Filipom Gordonom Frankom. Koncipirana je kao fleksibilna, multidisciplinarna kreativna agencija s težištem na vrhunskom dizajnu.

Među njihovim referencama su, između ostalih, Mobius Advertising Award, Moscow International Advertising Festival, Magdalena Award, Festo, Godišnja nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva, WOLDA (Worldwide Logo Design Award), logotipovi su im uvršteni u Logo Lounge Vol. 7.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!