S potencijalnim radnicima valja stalno komunicirati

Autor: Stjepan Škramić , 28. studeni 2012. u 22:00
Treba potrošiti nešto vremena i na kandidate koje ste odbili

Do kvalitetnih kandidata nije lako doći pa ne treba zapostaviti one radnike kojima isprva niste dali posao jer u vašoj tvrtki može iskrsnuti novo radno mjesto koje će biti kao stvoreno za njih.

Ako se bavite ljudskim potencijalima ili ste poslodavac koji ima veliku fluktuaciju ljudi, treba vam "bazen talenata" u koji ćete uvijek moći posegnuti kada otvorite novo radno mjesto. Zašto je to korisno?

Kvalitetne ljude uvijek ćete imati na raspolaganju i tako skratiti selekcijski postupak te preventivno djelovati na eventualna razočaranja (kandidat koji se pokaže kao loš izbor tek nakon što ste ga zaposlili), piše portal Moj posao. Stručnjaci za ljudske resurse osobito moraju voditi brigu o kreiranju takve baze podataka. Do kvalitetnih kandidata nije lako doći, a kamoli kreirati njihovu bazu. Problem je u činjetome nici što kvalitetne kandidate nije lako pronaći ako niste s njima izgradili odnos kroz dobru i učestalu komunikaciju – čak i ako u tom razdoblju vaši klijenti nemaju otvorena radna mjesta na raspolaganju. Ne treba previše mudrosti da bi postalo jasno kako je upravo komunikacija ključ izgradnje kvalitetnog odnosa s kandidatom. Ali nije važna samo komunikacija već i njezina učestalost. Jednostavan, praktičan i učinkovit, tjedni ili mjesečni e-mail newsletter pomoći će vam da ostanete u kontaktu sa svojim kandidatima. Pritom ih nemojte zagušiti informacijama. Pripremite kratak, ali informativan sadržaj usklađen s njihovim potrebama. Npr. informacije o različitim vrstama edukacije, stjecanju certifikata, predstavite im uspješne priče nekih drugih kandidata kako biste zadržali njihovu motivaciju.

Tijekom vremena vaši će se kandidati početi oslanjati na vaš newsletter (i vas) kao na vjerodostojan izvor informacija. Još jedna popularna metoda komunikacije s kandidatima je imenovanje kontakt osobe koja će s kandidatima redovito komunicirati, odgovarati na njihova pitanja i postati prepoznatljivo ime u takvoj vrsti komunikacije, što će kreirati prijateljsku atmosferu između kandidata i vašeg odjela. Uloga kontakt osobe je nazvati ili poslati e-mail nekom od kandidata barem jednom mjesečno. Ne samo što ćete u izravnoj komunikaciji dobivati najpouzdanije i najnovije informacije o svom kandidatu, već ćete ga pravovremeno moći informirati o potrebi dodatnog usavršavanja. Kao alternativa elektroničkoj pošti, dopustite kandidatima primanje najnovijih informacija i na druge načine, putem smartphonea primjerice. Nemoguće je izostaviti društvene mreže. Postoji bezbroj načina kako kreirati komunikaciju preko društvene mreže i pritom privući najbolje kandidate. Pozovite ih da vas slijede na nekoliko različitih društvenih mreža. Kvalitetna komunikacija s kandidatima traži vrijeme, ali istodobno donosi vjernost kandidata, njegovo povjerenje i interes. Brinite se za svoje kandidate – time će i vaše poslovanje dugoročno profitirati na najbolji mogući način.

Komentirajte prvi

New Report

Close