BANJA LUKA Prodaja novih automobila u BiH oborila je sve rekorde nakon što je automobilsko tržište, ojačano sve primamljivijim kreditima, u prošloj godini “progutalo” gotovo 15.000 novih vozila. Prema podatcima “Auto medija grupe”, u prošloj godini prodaja je porasla za čak 27 posto, što analitičari povezuju sa sve povoljnijim kreditima i rastom potrošnje. Lidersku poziciju, sa 18,7 posto tržišnog kolača, zadržala je češka Škoda zahvaljujući carinskim povlasticama i statusu “domaćeg” proizvoda. Na drugoj poziciji ostao je Volkswagen, tradicionalno dobro prihvaćen kod kupaca (14,7), dok se Renault pozicionirao na trećoj poziciji, sa 11 posto tržišnog udjela.
(NEZAVISNE NOVINE)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu